Resultaten 1 tot 2 van de 2
  1. #1
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    924 | Animo check groupbuy heldere knipperlichtglazen

    In navolging van dit draadje, heb ik contact gezocht met WBO-shop waar de heldere knipperlichtglazen te koop aan worden geboden.

    Op eBay worden ze aangeboden voor €86,50. Een stevige prijs vind ik zelf, maar het blijkt dat de glazen handgemaakt worden. Wat dat precies inhoud weet ik verder niet, maar het zullen kleine oplages zijn.

    Inclusief verzendkosten kost een setje je €91,86

    Hoe dan ook, er werd positief op gereageerd en een groupbuy behoort tot de mogelijkheden. De prijzen die ik heb doorgekregen zijn;
    -bij bestelling van 5 stuks € 74,97
    -bij bestelling van 10 stuks € 69,91

    Voor verzending vraagt WPO eenmalig €10,90. De prijs bij 5 stuks komt totaal op €77.15, bij 10 op €72,09. De verzending is nog een puntje van onderhandeling als de groupbuy daadwerkelijk doorgaat.

    Ik peil het eerst even hier, mocht er hier animo zijn kan ik evt op het 944 forum nog even verder zoeken naar gegadigden!


    Als je geïnteresseerd bent laat het even weten. Mocht het lukken wil ik medio januari de bestelling eruit doen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 924 | Animo check groupbuy heldere knipperlichtglazen

    Ik wilde die toen ook, i.c.m. witte zijknippers. Inmiddels vind ik stock toch weer mooier. Maar dit is zeker een mooi aanbod voor de liefhebbers!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •