Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 47

Onderwerp: Activiteit op forum

  1. #21
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Activiteit op forum

    Ben ik niet helemaal met thijsch eens gezien ik zelf ook total ongeveer 3 jaar (1,5 jaar met elke.) dagelijk gereden dit met zo`n 20.000km per jaar.
    Dit is best goed te doen alleen kwa brandstof verbruik enzo is best behoorlijk stevig.
    De auto heeft mij wel geteld 2 keer laten staan. 1 keer liep een dynamobout er uit en de andere keer ging het niet helemaal goed met het zelf opgebouwde systeem.

    Dus opzich is het best wel dagelijks te doen en het was altijd leuk om te rijden, alleen luxe is het niet nee.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #22
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Activiteit op forum

    Dat met een dynamobout eruit onderweg heb ik ook een keer gehad
    Maar dat was 5 minuten van huis.....


  3. #23
    Ingeschreven
    14/06/2013
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    21

    Re: Activiteit op forum

    Nee ik laat me niet direct ontmoedigen alleen tja, tis wel zeker iets om over na te denken.
    Ach luxe boeit me niet zo heel erg veel eerlijk gezegd, daarvoor koop ik er ook niet eentje haha.
    Alles dat ik koop is rotzooi van een ander aangezien mijn budget niet toereikend genoeg is, dan moet ik een nieuwe kopen haha!
    Echter wil ik dan iets waar ik denk dat ik de rotzooi van kan opruimen haha.

    Ik ben vandaag bij je blauwe wezen kijken… Helaas was de rechter dorpel niet echt in goede staat, daarnaast was de bodem tussen de dorpel en krikpunt doorgeroest… Achter ook niet zo best meer, onder andere de epoxielaag los en gebroken met roest erachter(geen idee of het door was geroest).
    Dusja… Dat is allemaal niet zo best eigenlijk, of vinden jullie van niet?


  4. #24
    Ingeschreven
    15/12/2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    430

    Re: Activiteit op forum

    Als ik dat zo lees.. lekker laten staan


  5. #25
    Ingeschreven
    14/06/2013
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    21

    Re: Activiteit op forum

    Haha dat dacht ik ook, vind het wel echt super balen. Is het dan echt zo onhaalbaar tegen een leuke prijs een enigszins leuke 924 te kopen?
    Ik ga zsm bij een witte kijken misschien is dat wel wat. Voor de rest krijg ik aanbiedingen van 4000+ auto's en dat heb ik van zijn langzalzeleven niet…


  6. #26
    Ingeschreven
    15/12/2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    430

    Re: Activiteit op forum

    Ik zal op het net voor je mee speuren en als ik wat vind post ik de link hier er moet wat te vinden zijn voor je!


  7. #27
    Ingeschreven
    14/06/2013
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    21

    Re: Activiteit op forum

    Tegek dankjewel!
    Ik hoop spoedig iets leuks te vinden !


  8. #28
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Activiteit op forum

    Na 1 maart zal het aanbod zeker toenemen verwacht ik. Goed dat je kritisch kijkt, er zit inderdaad veel achterstallig onderhoud tussen het aanbod! Tevens moet je met beperkt budget nadenken over waar je concessies wilt doen of wat je in de toekomst (zelf) kunt aanpakken. Voor een duppie zit je nooit op de eerste rij, maar kun je wel een solide basis scoren!


  9. #29
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Activiteit op forum

    Op het 'grote' porscheforum staat deze te koop: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=46295

    Boven budget maar wel met frisse koppeling.


  10. #30
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Activiteit op forum

    Mijne mag eventueel ook weg...

    foto 1.jpg
    Laatst gewijzigd door ptol; 05/01/2016 om 13:04.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •