Pagina 1 van de 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 47

Onderwerp: Activiteit op forum

  1. #1
    Ingeschreven
    14/06/2013
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    21

    Activiteit op forum

    Beste forum leden,

    Ik zie veel berichten die best wel oud zijn, misschien ben ik weer een van de zeikerds of is dit de 100ste keer.
    Echter wil ik gewoon heel graag weten wie er op dit forum tot op de dag van vandaag echt actief nog is.

    Ik hoop in de nabije toekomst een 924 te kopen, al lijkt het soms eerder nog een droom te zijn dan werkelijkheid.

    Ik hoor graag van jullie.

    Mvg,
    Michiel


  2. #2
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Activiteit op forum

    Michiel, kennis over de 924 blijft waardevol, ook als het een oude post is! Wat betreft activiteit, volg de updates maar eens een weekje.... Geeft een goed beeld denk ik.

    Wat is je verwachting van dit forum? Dat je hier een auto kunt kopen of hulp krijgt over de 924?


  3. #3
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Activiteit op forum

    Best wel veel actief nog hiet, maar het seizoen is ook even afgelopen en het is hier sowieso iets rustiger altijd


  4. #4
    Ingeschreven
    22/08/2010
    Berichten
    515

    Re: Activiteit op forum

    Ik denk dat ook veel leden zijn (als ik) die veel lezen en iets minder posten.
    Maar oude posts zijn net zo nuttig als nieuwe posts

    Vaak vind ik mijn antwoord ergens op het forum waardoor ik geen nieuw topic hoef te starten.
    Soms vind ik het niet, en start ik een nieuw topic dan heb ik altijdin enkele dagen een oplossing vaak echter nog sneller


  5. #5
    Ingeschreven
    14/06/2013
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    21

    Re: Activiteit op forum

    @Ronald, daar ben ik het inderdaad mee eens dat de info over de Porsche zelf. Echter met het zoeken van onderdelen, auto's en dergelijke zie ik op het moment weinig activiteit.
    @Ptol, ja op basis van je uitleg is mij het bovenstaande duidelijker geworden.
    Ik ben er gewoon heel benieuwd naar .


  6. #6
    Ingeschreven
    14/06/2013
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    21

    Re: Activiteit op forum

    Om je andere vraag te beantwoorden, ik hoop zsm een 924 te kopen.
    Ik wil graag de Porsche helemaal netjes te maken om deze dagelijks goed te gebruiken.
    Daarvoor hoop ik hier mensen en contacten te vinden, en ook uiteindelijk mijn opgebouwde kennis te delen.


  7. #7
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Activiteit op forum

    Het is een klein forum want specifiek voor de 924 (of iig de transaxle), dus het duurt soms even voordat er een antwoord komt. Veel is terug te vinden inderdaad, een soort onoverzichtelijke wikipedia. Lees de langere projecten eens door, daar kun je veel info uit halen waar je je voordeel mee kunt doen bij de aanschaf. Dan weet je precies waar je op moet letten.

    Voor de aankoop van een 924, ga eens kijken in den dolder bij de loods. Die hebben er een aantal staan voor onderdelen, wie weet zit er eentje bij die te goed is en loopt ie met een beetje werk voor een schappelijke prijs.


  8. #8
    Ingeschreven
    14/06/2013
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    21

    Re: Activiteit op forum

    Thijsch,
    Ja dat is waar, ik vind het wel al heel tof al deze reacties te zien.
    Ik heb er nu een paar gelezen en al tijdje terug, super tof om te volgen.

    Ik heb er vandaag eentje bekeken, en misschien kunnen jullie me al van wat info voorzien.(heb al de aankooptips gelezen daar niet van).
    Maar deze heeft toch ook wel een vocht probleem, best wel veel nattigheid bij de achterkant alleen geen roest in de achterbak.

    Voor de rest een dansende snelheidsmeter, liep goed, alleen de stuurbekrachtigings-pomp die zit schuin.

    Volledig rvs uitlaat systeem en leek van achter een soort suis te komen bij het los laten van het gas.

    Iemand enig idee?

    Groetjes,


  9. #9
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Activiteit op forum

    Ik ben voornamelijk een actief lezer op het moment, dit komt omdat ik op het moment geen rijklare 924 heb. Dit wordt vanaf deze maand weer anders als alles naar wens verloopt....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #10
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Activiteit op forum

    Vocht is vaak te wijten aan slechte rubbers, lek bij slotpennen of achterruit die niet meer goed aan het frame zit (opnieuw plakken).

    Snelheidsmeter die danst; kabel waarschijnlijk klem of bijna kapot. Geen onoverkomelijke zaken. Suis zegt mij niets, benzinepomp wellicht?

    Hoe is de verdere staat van de auto! Lak en interieur? Linkje wellicht? Misschien een bekende auto hier!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •