Pagina 1 van de 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 47
  1. #1
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek auto

    In samenwerking met de 924 vriendenkring
    wil ik jullie graag uitnodigen voor het eerst evenement na de verplichte winterstalling
    Het is een prachtige tocht door Noord-Holland en het mooiste gedeelte daar van West-Friesland
    Het word gehouden op zondag 20 maart a.s. het is een leuke en gezellige rondrit in Noord Holland omgeving Hoorn / Almaar / de Rijp etc.
    met daarbij een bezoek aan het automuseum in Schagen (zie link naar hun website onderaan)
    deze rit kan bij voldoende aanmeldingen doorgaan!!
    u wordt deze zondagochtend om 11.00 uur verwacht in de Irisch Cottage in Oude Niedorp:
    http://www.theirishcottage.nl waar u ontvangen wordt met een lekker kopje koffie e/o thee met daarbij een overheerlijk gebakje,
    daarna beginnen wij om zo ongeveer 12.15 uur met de rondrit waarbij wij na een uurtje rijden arriveren bij het automuseum
    hier wordt u ontvangen met wederom een lekker kopje koffie en een plakje cake,
    na het bezichtigen van al de hier opgestelde mooie oldtimer voertuigen zetten wij onze rondrit voort
    We zullen dan na zo’n anderhalf uur rijden (dit zal zo ± 16.00 uur zijn) aankomen bij onze laatste stop en afsluiting van de rondrit
    dit is bij de lunchroom de Walvis in de Rijp: http://www.lunchroomdewalvis.nl/ en hier kunnen wij nog eventjes lekker natafelen
    natuurlijk kunt u hier heerlijk blijven eten (en dit kan ik u echt aanraden! kijk maar eens op hun kaart)

    de prijs voor deze gezellige dag bedraagt 7.50 euro p.p. en dit incl. de twee kopjes koffie e/o thee + de gebak bij ontvangst in de Irisch Cottage en incl. de entree en de koffie + de cake die u krijgt bij het automuseum,
    vanaf heden kunt u zich voor deze gezellige dag bij mij opgeven, ik hoop op een groot aantal aanmeldingen. tot later bericht.

    P.S het is bij deze rondrit niet per se noodzakelijk om met een Porsche mee te rijden!!.

    http://www.automuseumschagen.nl/

    Je mag ook hier onder een bericht achter laten dan zorg ik dat je aanmelding bij rene terecht komt
    Er zijn al 10 wagens aangemeld dus het zal aan opkomst al niet ontbreken
    Graag hoop ik jullie te ontvangen in Noord-Holland
    Groeten Jim
    Deelnemers tot nu toe


    Jimfrey944 2 pers
    Captainfrasca o.v.b
    Ronaldmd 2 pers
    Dominic 2 pers o.v.b.
    Laatst gewijzigd door jimfrey944; 05/03/2016 om 21:50.


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.513

    Re: Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek

    Lijkt mij leuk, als het goed is, is mijn Porsche dan klaar! Of ik vrij ben/kan krijgen is een andere vraag. Maar het staat genoteerd!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek

    Gaaf idee! Ik kan vlgns mij alleen in de middag, balen. Ff checken nog , ik volg in ieder geval het topic!


  4. #4
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek

    Verder niemand
    Dat is jammer zeg
    Tis altijd super goed geregeld en er is voldoende tijd om elkaar te spreken


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #5
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.513

    Re: Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek

    Ik sprak Paul? (van de vriendenkring) 2 weken geleden hierover ook al, hij zei dat het altijd heel gezellig is.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #6
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek

    Als ik kan doe ik graag mee maar ik weet nog niet zeker of ik kan
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  7. #7
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek

    Op zich wel interesse, maar is zo verdomd ver weg voor mij...


  8. #8
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek

    Voor mij ook best een stukkie, 138 km om er te komen
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  9. #9
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531
    Ik vind 138 nog wel meevallen ik rij wel eens meer voor een meeting
    En Jullie hebben de hele ochtend om er te komen

    Sent from my iPhone using Forum Runner


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #10
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Voorjaar rondrit noord holland omgeving hoorn / alkmaar 20 maart 2016 met bezoek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrCarmaniac Bekijk Berichten
    Voor mij ook best een stukkie, 138 km om er te komen
    En dan nog een rondrit en 138 km terug, minstens 350km op een dag. Gaat me net iets te ver... letterlijk


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •