Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Berend72

  1. #11
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Berend72

    Ziet er goed uit op de eerste foto'S
    944 velgen zijn het niet .
    Kijk 4 gaats bevesteging tja dat past nooit onder een 5 gaats 944
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  2. #12
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Berend72

    ziet er netjes uit
    velgen zijn niet orgineel porsche


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #13
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Berend72

    Ziet er uit als een hele nette wagen, proficiat!

    Zou de handgrepen wel weer netjes zwart maken en inderdaad een ander setje velgen (heb zelf nog een set borbet velgen in de aanbiedingen maar misschien wil je weer naar origineel). Leuke klusjes


  4. #14
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Berend72

    Dank! Optisch ziet de wagen er verder prima uit op wat kleine dingetjes. Wel wil ik de auto even na laten kijken en in elk geval een kleine beurt te laten doen door bedrijfje in Rotterdam http://www.pimpmyporsche.nl Iemand ervaring met dit bedrijf? Laatste onderhoud is namelijk niet helemaal duidelijk, hoewel ik een hele dikke map erbij heb gekregen met wat facturen en werkplaatshandboek. Laatste facturen zijn van 2014... Daarna is t dus dubieus.....


  5. #15
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Berend72

    Dat bedrijfje is Automotion tegenwoordig en Ralf weet alles van de 924, dus zou hem zeker daar brengen.


  6. #16
    Ingeschreven
    13/12/2015
    Locatie
    Oost Nederland
    Berichten
    86

    Re: Berend72

    Strakke auto Berend72.....!
    Porsche 924 Turbo, "Mal sehen was er aushält".


  7. #17
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Berend72

    Thanks!! Ik ben heel blij met mijn auto, maar toch nu even een dompertje...

    Ik ben vorige week bij Ralf geweest en hij weet idd echt alles van 924. Hij was op zich best te spreken over de auto, maar had in no-time een waslijst gemaakt wat er nog aan de auto moest gebeuren. Zo bleek de motor onderplaat volledig te ontbreken, sleepoog was door 1 van de vorige eigenaren afgeslepen, het rooster verwisseld voor een vreemde 'bullbar'. Dit alles zie je wat beter als je echt bijna onder de auto gaat liggen.... Ook in de uitlaat bleek een drempeltje waarschijnlijk een deuk in het voorste gedeelte van de uitlaatpijp gecreëerd te hebben..... En de lijst werd langer en langer.... dacht een goede en veilige auto gekocht te hebben, mede door APK, maar er moet nog aardig wat gebeuren Tegenvallertje dus..... Maar ja, alles op zijn tijd en morgen in elk geval lekker touren! motor is afgesteld, grote beurt gehad en loopt nu stukken beter. Wel aardig wat eurootjes armer, maar auto is er wel beter van geworden.


  8. #18
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Berend72

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berend72 Bekijk Berichten
    Zo bleek de motor onderplaat volledig te ontbreken, sleepoog was door 1 van de vorige eigenaren afgeslepen, het rooster verwisseld voor een vreemde 'bullbar'. Dit alles zie je wat beter als je echt bijna onder de auto gaat liggen.... Ook in de uitlaat bleek een drempeltje waarschijnlijk een deuk in het voorste gedeelte van de uitlaatpijp gecreëerd te hebben
    Ik snap dat dit als een domper voelt, niet echt leuk natuurlijk.
    Aan de andere kant, dit klinkt allemaal niet heel ernstig toch? Vooral cosmetisch.
    Alleen het ontbreken van een sleepoog aan de voorkant kan vervelend zijn, maar als je er voor zorgt dat slepen nooit nodig is valt dat ook wel wat mee


  9. #19
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Berend72

    Die onderplaat zit er bij mij ook al jaren niet onder.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •