Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1
    Ingeschreven
    18/03/2015
    Berichten
    28

    Porsche 924 Swiss Special | 2200 euro

    Wat bied je te koop aan:

    Porsche 924 Swiss Special


    Vraagprijs: 2200 euro

    Lokatie: Oosterbeek


    Omschrijving:

    Met pijn in mijn hart moet ik toch mijn auto verkopen omdat ik het niet meer red om haar de liefde te geven die ze nodig heeft.
    Het gaat om een Swiss Special, na ontdekken van Jimfrey. De advertentie staat ook op autoscout, daar staan wat meer fotos. In het project op de pagina kan je lezen over wat en hoe, dan krijg je een idee in wat voor staat de auto is (en wat voor een liefde je de auto moet geven).

    Ik ben op zoek naar iemand die de droom wilt voortzetten, de auto renoveren tot een echt swiss special, dus oa weer in het goud en originele stoelen(bekleding).

    Voor de winterstop is hij bij Martin langs geweest, de motor is afgesteld, alleen moet er aan het elektrisch systeem wel wat gebeuren.

    De 2200 is een richtbedrag, als je oprechte interesse hebt komen we er denk ik wel uit.
    link: http://ww3.autoscout24.nl/classified...154?asrc=st|as

    2015-03-25 15.56.37.jpg


  2. #2
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Porsche 924 Swiss Special | 2200 euro

    Laat ik nu net in de afrondende fase zijn van aankoop van een 924, maar deze is wel heel bijzonder. Wat moet ik denken bij het electrisch werk?


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Porsche 924 Swiss Special | 2200 euro

    Mooie kans idd....


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Porsche 924 Swiss Special | 2200 euro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berend72 Bekijk Berichten
    Laat ik nu net in de afrondende fase zijn van aankoop van een 924, maar deze is wel heel bijzonder. Wat moet ik denken bij het electrisch werk?
    Door lopen van de verschillende kleine storingen en bedradings gepruts naar orgineel staat terug brengen.
    Maar zeker geen slechte basis om mee te beginnen.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #5
    Ingeschreven
    21/04/2014
    Berichten
    76

    Re: Porsche 924 Swiss Special | 2200 euro

    sow mhhh ga ik woensdag 2 924 turbo's gaan checken.
    Waarvan eentje in het minvervablauw.
    Maar een zeldzame 924 mja, effe over nadenken.
    Er is nog wel wat plaats in de loods maar er moet nog een cabrio en een trackdaytoy bijkomen of misschien nog iets anders leuks dat zien we dan met de tijd wel.


  6. #6
    Ingeschreven
    18/03/2015
    Berichten
    28

    Re: Porsche 924 Swiss Special | 2200 euro

    De auto is onder voorbehoud verkocht, de koper gaat de droom voortzetten om hem tot een echte Swiss Special te maken. Hopelijk maakt ie ook een projectje aan op het forum, dan kunnen we allemaal mee genieten


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •