Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    924 1980 | Radio, interieurverlichting en sigarettenaansteker

    Zoals jullie hebben gezien in mijn "voorstellen" post, heb ik vorig weekend mijn 924 gekocht. Nu zijn zowel de radio, de interieurverlichting en de sigarettenaansteker niet werkend. Na een korte zoektocht op dit forum kwam ik erachter dat al deze dingen samenkomen in zekering 7, maar die ziet er nog goed uit. Ik neem aan dat een torpedozekering alleen kapot is als het stukje metaal is gebroken, of is dit onjuist?
    Waar kan het anders aan liggen, en hoe los ik dit op?


  2. #2
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: 924 1980 | Radio, interieurverlichting en sigarettenaansteker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominic Bekijk Berichten
    Zoals jullie hebben gezien in mijn "voorstellen" post, heb ik vorig weekend mijn 924 gekocht. Nu zijn zowel de radio, de interieurverlichting en de sigarettenaansteker niet werkend. Na een korte zoektocht op dit forum kwam ik erachter dat al deze dingen samenkomen in zekering 7, maar die ziet er nog goed uit. Ik neem aan dat een torpedozekering alleen kapot is als het stukje metaal is gebroken, of is dit onjuist?
    Waar kan het anders aan liggen, en hoe los ik dit op?
    Heb je geprobeerd om de bekabeling tussen de zekering en de sigarettenaansteker te controleren / meten?
    Met een multimeter kun je er vrij snel achterkomen waar het probleem ligt denk ik.


  3. #3
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 1980 | Radio, interieurverlichting en sigarettenaansteker

    Meet ook even je zekering door die kan ook stuk zijn zonder dat je dat kan zien
    Ik heb ook wel eens een stukje kunstof van de blister verpakking terug gevonden
    Ik meet altijd de zekeringen door als ze in de kast zitten zodat je ook de connectie meet met de pennetjes in de kast


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •