Pagina 5 van de 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 133
  1. #41
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Tis best een bijzondere auto heb met de meeting gezien dat het een body is van een 924 turbo oorspronkelijk wit
    Iemand heeft enorm zijn best gedaan om er een gewone 924 van te maken maar hij heeft dorpelstrips van de turbo die ook orgineel bevestigd zijn
    Ook zat er nog een grotere rembekrachtiger in van de turbo
    Verder is alles van een gewone 924


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #42
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Ok ik heb even over het forum lopen struinen en ik denk dat de meest logische eerste test is om de stekker uit de cold start valve te halen. Voor de zekerheid, dat is deze stekker toch? En moet ik daarbij dan nog wat anders losmaken of is het letterlijk alleen dit stekkertje los en dan proberen warm te starten?
    DSC_0467.jpg


  3. #43
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Ja klopt dat ene stekkertje


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #44
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Ik wil van de week eens even gaan kijken of ik mijn sloten passend op een sleutel kan krijgen. Ik begin bij de achterklep, die lijkt mij het makkelijkst te vervangen, maar kan ik ergens vinden hoe ik de sloten uit de deuren kan halen? Ik neem aan dat dat vanaf de binnenkant moet, klopt dat? Is er nog iets speciaals aan de benzinedop of kan deze ook redelijk makkelijk passend gemaakt worden? Het contactslot wordt niet verwisseld, dat wordt de sleutel waar alles op moet gaan passen, die lijkt mij het moeilijkst te vervangen. Met de zoekfunctie op deze site kwam ik wel erachter dat de sleutel voor het dashboardkastje een ander soort sleutel is, deze heb ik helaas niet gekregen bij de auto. Is dat ook redelijk makkelijk passend te maken of is het beter om een nieuw setje hiervoor te kopen?


  5. #45
    Ingeschreven
    15/12/2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    430

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Slot uit de deur is vrij makkelijk,

    Je moet de hele deurgreep los halen,
    Dus deurpaneel eraf mechanisme losklikken, schroef bij je slotplaat los.

    Dan houd je dit over
    20160411_174245.jpg

    Niet super te zien op de foto maar aan de achterkant van je slot zit een hevel, kruiskop los hevel eraf, daar zit een veer achter, deze verwijderen en dan kan je slot er uit.. prima te doen


  6. #46
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Ik heb vandaag, na het wassen van de 924, nog even gekeken naar de deur. Ik heb het wel voor mekaar gekregen om de deurkaart eraf te halen (hoera!) maar ik loop een beetje vast met dat handvat. De kruiskop aan de zijkant van de deur heb ik losgemaakt, waardoor er iets beweging komt in het handvat maar hij zit nog wel vast. Ik kan lastig zien wat ik los moet halen omdat de rails voor mijn raam daar precies langsgaat. Kan je misschien iets specifieker zijn met wat ik daar precies los moet maken, Sjoerd? En misschien een domme vraag, maar die dunne plastic afdichting achter de deurkaart, dient die nog ergens voor of kan ik die zonder problemen weghalen, hij hangt in twee hoeken al los...


  7. #47
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Dat plastic moet heel blijven
    Als ze stuk zijn lekt er water op je deurpanelen
    Je moet ook de witte en zwarte plasticdeeltjes los halen van het slot
    In de foto zie je hier boven zie je er nog eentje zitten
    Laatst gewijzigd door jimfrey944; 13/04/2016 om 23:11.


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #48
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Er komt voor mij weer een leuk projectje aan! Mijn onderste radiator slang is lek, hier moet dus een nieuwe voor komen. Nu heb ik al even zitten kijken op internet maar ik kan niet echt een bedrijf vinden welke nieuwe radiatorslangen levert, heeft een van jullie nog een mooi adresje? Als ik dan toch bezig ben denk ik dat het logisch is om meteen de bovenste radiatorslang ook te doen, of is dit onnodig?


  9. #49
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Mijn verwarmingspaneel is al sinds de aankoop van mijn 924 kapot, ik kan een van de schuifjes helemaal niet meer bewegen en als ik de middelste beweeg komt het hele frontje mee. Nu zat ik te denken om een goede tweedehands te kopen maar klopt het dat, als je het systeem los schroeft, deze naar achter wegvalt, en dus in de middenconsole komt te liggen? Is er geen makkelijker manier om het eruit te halen?


  10. #50
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: De 924 Medley van Dominic

    Nee de hele midenconsole zou er uit moeten er zitten ook kabeltjes aan die je los moet maken en dat gaat bijna niet
    De console is er trouwens makkelijk uit te halen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •