Resultaten 1 tot 10 van de 133

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    De 924 Medley van Dominic

    Mijn 2.0 924 heeft een mooie "S" sticker op de achterkant, en de motorkap van een turbo, vandaar de naam Medley
    Ik ga, zonder mijzelf hierbij te haasten, dit autootje een beetje opknappen. Dit is voor mij ook een leerproject, dus ik ben blij dat hier zoveel knappe koppen zitten op het gebied van 924's en auto's in het algemeen, ik mag nog wel eens wat dingetjes niet weten, ook al heb ik de haynes 924 manual al gekocht.
    Sinds ik de auto een paar weken geleden heb gekocht heb ik eigenlijk alleen nog maar de achterruit verwarming aangesloten (dit was waarschijnlijk ook een donor onderdeel, vandaar dat het draadje door was), en heb ik de ruitenwissers vervangen.

    Wat ik nog wil vervangen is het volgende:
    Ik zou graag een origineel Porsche stuur willen.
    Mijn sloten passend op dezelfde sleutel maken
    nieuwe raamrubbers aan de portieren, deze zijn ontzettend droog en hierdoor gaan de ramen erg stroef heen en weer.
    Een afneembaar rekje met 2 verstralers voorop de auto (even kijken of dit een beetje staat, anders zou het zonde zijn)
    Afstellen van de voorwielen dat ik ook daadwerkelijk rechtdoor ga als ik mijn stuur in het midden houd.
    Mijn voorbumper compleet maken (klein zwart kapje tussen stadslicht en knipperlicht mist)
    Lak op de voorschermen mooi maken
    Leren versnellingspook
    Correcte achterlichtkappen (deze zijn helemaal rood, zelfs het achteruitrijlicht)
    Lampje onder de motorkap
    Origineel Blaupunkt cassetteradio er in.

    De auto staat op het moment bij de garage, die hebben mijn elektrische probleem opgelost (alles van zekering 7 deed het niet, maar de zekering was goed) en zijn nog bezig met de afstelling van de motor en de startproblemen.
    Ik zal binnenkort wat meer fotootjes plaatsen
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •