Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Set Borbet Type A velgen | 290 euro

    Wat bied je te koop aan:

    Set Borbet Type A velgen


    Vraagprijs: 290 euro

    Lokatie: Utrecht


    Omschrijving:

    Forummers,

    Aangeboden wegens overcompleet: een complete set Borbet Type A velgen. Niet nieuw, maar zeker toonbaar.

    Velgmaat is 15 inch, 7J breed rondom. ET waarde is 18, steekmaat is 4x108 en het naafgat is 63.4 (ook passend voor peugot, ford, volkswagen etc.) Heb deze op mijn 924 gehad in combinatie met naafringen naar 57.1

    Set is compleet met met naafkappen, boutjes en tool om de kappen vast te zetten.

    Staat op 2x Hankook Ventus V12 in maat 195/50 R15 en 2x Wanli banden in dezelfde maat. (zomerbanden)
    De Hankooks zaten voorop, zijn nog voorzien van +/- 6mm profiel. Banden zijn van 2014. Achterbanden nog +/- 5mm profiel en zijn 1 jaartje ouder.

    Set staat ook op Marktplaats, maar voor mijn mede 924-rijders is de prijs inclusief de juiste wielbouten/moeren. 1 velg heeft aan de binnenkant 1 tikje gehad, hier ben ik zelf pas achter gekomen nadat de velgen gedemonteerd waren. Tijdens het rijden heb ik hier nooit iets van gemerkt. Kun je evt. laten richten (a ~30eu).

    In verband met de afmetingen op te halen in Utrecht, of bezorgd voor een geringe onkostenvergoeding. Marktplaatsprijs is 350,-

    Voor foto's: zie http://www.marktplaats.nl/a/auto-ond...reviousPage=lr


  2. #2
    Ingeschreven
    15/12/2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    430

    Re: Set Borbet Type A velgen | 290 euro

    Je hebt pb


  3. #3
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Set Borbet Type A velgen | 290 euro

    Gereserveerd


  4. #4
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Set Borbet Type A velgen | 290 euro

    En weg, nu te bewonderen op Sjoerd zijn 924.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •