Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Techno Classica Essen

    Dit weekend ben ik sinds zeker een 10tal jaar geleden weer naar Techno Classica in Essen geweest. Mijn doel was naast de uiteraard altijd zeer geslaagde beurs een instructieboekje te vinden voor mijn 924 uit 1983, misschien ook de folder.... En met succes. Ik schrok van de prijzen wat men vraagt. Ik kwam zelfs instructieboekjes tegen van tegen de 80 euro! Om nog maar te zwijgen wat men durft te vragen voor de bordeauxrode mapjes waar de boekje in horen te zitten. Minimaal 120 euro per stuk!!! En niet bij 1 kraam, maar bij meerdere. Uiteindelijk heb ik mijn instructieboekje gekocht bij 1 van de kraampjes waar ik als eerste had gekeken (zal je altijd zien). Het boekje was dan wel van 1982 en in t engels (discutabel of dit het boekje nu wel/niet exclusiever maakte volgens de verkoper). Ik wilde die van 1983 en op de hele beurs niet gevonden. Ik heb aardig wat van de prijs weten af te knabbelen en ook een brochure (wel van 1983) gevonden.
    Bij de stand van het Porsche museum stond onderstaand prototype van de 924. Misschien al bekend, maar was er erg content mee. Ook de giga wand met (bijna) alle Porsche modellen erop. Op de beurs zelf nog wel wat 924's te koop voor absurde prijzen, maar alle auto's waren aardig aan de prijs... Al met al genoten van deze bijzondere beurs en had aan t eind van de dag geen benen meer over
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: Techno Classica Essen

    Das echt mooi spul. Weer iets voor op mijn To do List
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  3. #3
    Ingeschreven
    03/11/2009
    Locatie
    Gemert
    Berichten
    99

    Re: Techno Classica Essen

    Stond deze er nog? Was afgelopen vrijdag verkocht voor maar liefst 50k.

    image.jpg
    Porsche 924 50 Jahre 1981
    Porsche 996 Turbo 2001
    Porsche 996 GT3MK1 1999
    Ex Porsche 993 Targa


  4. #4
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Techno Classica Essen

    20160409_141032_resized (1).jpg

    Deze he? De auto zag er zeer goed uit, maar zoveel geld?! Kon al geen prijskaart vinden en ook geen verkoper in de buurt...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •