Pagina 3 van de 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 104
  1. #21
    Ingeschreven
    15/12/2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    430

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Ik werk 6 dagen in de week in Valkenburg en sleutel daar ook aan de Porsche. . Kom is buurten als je zin hebt


  2. #22
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Zo zie je maar, woon je zelf tegen de rand van Valkenburg en kom nooit een 924 tegen in mijn regio als ik ga touren, blijkt er zomaar een forumlid met 924 vlakbij te werken Maar goed, op zich misschien logisch, ik werk ook van ma t/m do en niet in Katwijk, maar in Rotterdam.
    Maar in t weekend zeker leuk idee om s af te spreken.


  3. #23
    Ingeschreven
    09/05/2009
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    88

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    En Leiden is ook niet al te ver
    Ik zie een mooie ontmoetingskans aankomen.


  4. #24
    Ingeschreven
    15/12/2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    430

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Goed plan! De Zuid Hollandse kust meeting


  5. #25
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Afgesproken Ik ben ook wel benieuwd naar jullie auto's, maar voor het demonteren van de sloop-Porsche misschien beter om met een ruimere auto te komen, maar uiteraard eerst maar afwachten hoe de staat werkelijk is. Ik weet nog niet exact wanneer ik de auto laat bezorgen, maar waarschijnlijk over 2 weken. Maar ik laat het t.z.t. nog wel weten en zal ieder mailen die interesse had in delen van de auto. Auto wordt buiten gestald, maar er is stroom aanwezig volgens de beheerder mocht er iets afgeslepen moeten worden.


  6. #26
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Ik ben eigenlijk ook nog wel op zoek naar een aantal onderdelen, maar ik kan met de foto's niet zien hoe die er aan zijn. Zou je mij wat kunnen vertellen over de achterlichtunits? De mijne hebben geen wit raampje voor het achteruitrijlicht en zijn een beetje aan het barsten, dus ik wil graag een paar betere.
    Hoe is de staat van de pook, het ziet eruit als een goede bruin leren, klopt dat? Zitten er in de auto nog gordels achterin? Die heb ik namelijk ook nog nodig. Ook vroeg ik me af of er nog een achterruitenwisser aan zat.
    Ik hoor hier verhalen over een meet in zuid-holland? Ik woon vlakbij Den Haag dus lekker dichtbij!


  7. #27
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Ik heb evt nog een set gordels voor achter liggen. Schoonouders in leidschendam, dus wel eens in de buurt


  8. #28
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    De achterlichten zitten in dozen. Auto was jaren geleden gestript en klaar om gespoten te worden. Het is er nooit van gekomen. Ik heb geen idee naar de staat. Ik zie t pas als ik de auto heb overgeschreven. Lijkt me super om gezamenlijk de auto te demonteren, zeker als er echt technische kennis aanwezig is.....ik heb weinig ervaring helaas...


  9. #29
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Berend, ik woon in de mooiste en centraalste stad van Nederland: Utereg. Verklaart ook gelijk waarom ik (helaas) niet de ruimte heb om een extra auto bij huis te zetten.

    Tzt maar even een datum prikken als de wagen bij jou staat?


  10. #30
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Goed plan. Ik laat t zeker weten als ik m heb staan. Ik wil m ook z.s.m. weer weghebben, want t kost me ook stallingskosten namelijk


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •