Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 104
  1. #61
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Ik zie dat je 'vlakbij' Brussel woont en daar kom ik vast nog wel een keer. En combineren met iets kan altijd he. Laat maar s weten wat je nodig hebt/zoekt, dan kan ik het voor je demonteren en bewaren. Als het niet al te grote onderdelen zijn is er ook altijd nog de post he


  2. #62
    Ingeschreven
    04/07/2011
    Locatie
    Geraardsbergen (belgie)
    Berichten
    879

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Het drukknopje van de handrem dat regeld of het lampje brand of niet. De schakelaar voor de Pinkers en de ruitenwisser (alleen als er een stand opstaat dat de ruitenwisser 1 keer kan op en neer gaan. Eventueel een carterpan. Moest die alleen weg gaan.. Anders volledige onderblok (weet je welke motorcode?)


  3. #63
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    ooeeh... volledig onderblok... dan moet de motor er echt uitgetakeld worden en heb daar ter plekke niet de middelen voor.... De schakelaar voor de pinkers?! wat de ruitewisser betreft zou ik even moeten kijken. Ik ga sowieso het hele dashboard er nog uitslopen.


  4. #64
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Tijdje geen foto's geupload van de status van de auto, maar vandaag samen met Harry het een en ander gedemonteerd. Wielen, remmen (voor nog best redelijke staat!) en wat motoronderdelen. Tweede foto is na demontage van de meest lastige klus van demonteren, de bodem en de zijschermen, welke enorm vastgekit zat. Eerste foto is status zoals vandaag. Sinds vandaag staat ie op blokken. Misschien nog de versnellingsbak eruit en nog een bodemplaat voor Jeroen en daarna is auto echt rijp voor de sloop (of voor iemand die nog interesse heeft)
    Ik heb nu alle gedemonteerde onderdelen opgeslagen, maar zit vooral met de grote onderdelen. Niemand interesse in motorkap, targadak of deuren?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  5. #65
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Voordat ik de auto deze week/volgende week op laat halen doe ik hier nog even een oproep; wie wil dit karkas overnemen? Voor kleine vergoeding mag je m ophalen! Versnellingsbak en groot gedeelte van de motor (vooral t blok zelf) is nog in de auto. Voor de rest is de auto zo goed als gestript of ontdaan van bruikbare onderdelen. Voorruit was gebarsten, dus niet meer bruikbaar. Auto is zoals op de eerder getoonde foto, alleen nu komende week exclusief 1 van de dorpels.


  6. #66
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Ik kan het op de foto net niet zien, maar hoe is het onderste stuk van het spatbord v/d passagierskant?

    De nokkenas uit het blok heb ik, mits in goede staat, wel belang bij. Ik red het alleen niet om op kort termijn langs te komen.


  7. #67
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Spatbord/zijscherm heb ik op marktplaats staan met betere foto's. Staat is redelijk van passagierskant, berijderskant is slechte staat onder.
    Nokkenas demonteren? Als t niet al te ingewikkeld is kan ik dit nog wel proberen.


  8. #68
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Vandaag weer even liggen klussen om het spruitstuk los te halen bij de motor. De auto is zo goed als kaal en moet echt nog bedenken wat er nog afgehaald kan worden voordat de auto opgehaald kan worden. Helaas brak de metalen beugel van de uitlaathouder de kop af met afhalen. Ik wist dat ik deze nog volgens mij zelf nodig had voor mijn eigen auto. Net als het voorste gedeelte van de uitlaat. De middenpijp en achterste deel (zie foto) heb ik op zich niet nodig. Dus mocht iemand interesse hebben laat maar weten. De pijp lijkt roestig, maar is nog best hard.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  9. #69
    Ingeschreven
    07/06/2016
    Berichten
    1

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Hoi
    Is het onderblok noch beschikbaar?
    En wat kost het dan
    Gr alexander


  10. #70
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Onderblok is nog beschikbaar. Alleen is de vraag of ik die er makkelijk onderuit kan krijgen. Voor t forum gelden andere prijzen dan er op ebay gevraagd worden, kan geen prijs noemen. Mail me maar met een voorstel, of je zelf langs wilt komen e.d.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •