Pagina 9 van de 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 104
  1. #81
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.532

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin- Martini Bekijk Berichten
    Heb je wellicht het kachelhuis (plastic huis met o.a kachelradiateur) nog beschikbaar en zo ja, wat wil je er voor hebben? Ben ook nog op zoek naar een goed nokkenas tandwiel.
    Hè Kevin dat is lang geleden !!

    Als hij voor je martini is dan hoord deze er niet in maar als orginalitijd je niet uit maakt is het wel een mooie upgrade


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #82
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Gisteravond met Sjoerd de kop eraf gehaald. De nokkenas bleek helaas op sommige punten niet heel strak meer te zijn, de kop redelijk, maar een revisie is echt noodzakelijk, het onderblok zag er op eerste gezicht wat zorgwekkend uit (zie foto) en wat vochtig, maar kan ook door de enorme regenval van de laatste tijd zijn. Toch liep t blok best goed met handmatig draaien aan t wiel.
    Nu alleen nog de versnellingsbak eruit en toch nog het onderblok. Nog wat kleine inspecties wat er nu nog op zit, misschien nog stuurstang, maar de auto is echt heel goed kaalgeplukt
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  3. #83
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.532
    Hoe is eigenlijk de staat van de carterontluchting

    Sent from my iPhone using Forum Runner


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #84

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Hi Jimfrey,

    Inderdaad lang geleden. Druk geweest met andere dingen, maar nu weer een beetje aan de auto aan het werken.
    Dat het kachelhuis niet in een '77 model hoort daar ben ik mij van bewust, maar ik denk dat ik het alleen de inhoud van het kachelhuis zal gaan gebruiken (dwz met name de blowermotor).

    @berend- jan, je hebt een pb terug.


  5. #85
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.532

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Die is anders en de aansturing ook deze gaat met de draaiknop ipv de schuiven dat kan je niet verbergen in het interieur maar een leek zal het niet opvallen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin- Martini Bekijk Berichten
    Hi Jimfrey,

    Inderdaad lang geleden. Druk geweest met andere dingen, maar nu weer een beetje aan de auto aan het werken.
    Dat het kachelhuis niet in een '77 model hoort daar ben ik mij van bewust, maar ik denk dat ik het alleen de inhoud van het kachelhuis zal gaan gebruiken (dwz met name de blowermotor).

    @berend- jan, je hebt een pb terug.


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #86
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    En dan is toch de dag gekomen dat de auto weer weggaat. Volgens mij is de auto zo goed als kaalgeplukt op het onderblok en de versnellingsbak na dan. Motorblok heb ik echt helemaal losgekregen, steunen er nog afgehaald, maar niet te tillen..... Vervoerder wilde m wel evt. bij de sloperij eruit halen maar dan nog moet ik het blok in mijn auto zien te krijgen en ook weer uit... En was t allemaal waard....

    Terugkijkend ben ik wel uit de kosten gekomen met verkoop van her en der, hoop geleerd, enorm veel steun en hulp gehad van forumleden en ook heel veel plezier beleefd aan dit project. Nu heb ik nog een aardig voorraadje onderdelen liggen en hoop stukje bij beetje nog wat te slijten en uiteraard voor mijn eigen auto wat te gebruiken. Iedereen bedankt voor de hulp en tips!!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  7. #87
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Het tankdop-dekseltje zit er nog op, daar gaat een fortuin ,
    grapje, leuk dat je er plezier hebt aan beleefd, het is inderdaad een mooie gelegenheid om alles met eigen ogen te zien hoe het kleinste boutje en moertje vastzitten.


  8. #88
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_924 Bekijk Berichten
    Het tankdop-dekseltje zit er nog op, daar gaat een fortuin ,
    grapje, leuk dat je er plezier hebt aan beleefd, het is inderdaad een mooie gelegenheid om alles met eigen ogen te zien hoe het kleinste boutje en moertje vastzitten.
    Had nog inspectie gedaan en uiteraard geprobeerd los te krijgen, maar schroeven waren helemaal lam en muurvast.... helaas!


  9. #89
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Wanneer komt de volgende?
    Maar serieus mooi project, nogmaals bedankt voor de mooie deal voor de achterlichten, ik heb ze er laatst opgezet!
    DSC_0054.jpg
    Ziet er zo een stuk beter uit!


  10. #90
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Haha, mooi! Nou... t was inderdaad een superleuk project, maar was toch veel ook afhankelijk van de hulp van andere forumleden. Elke keer afspraken maken om te gaan slopen was uiteindelijk toch best lastig waardoor het uiteindelijk toch 3 maanden huur heeft gekost voor de stalling wat misschien ook in kortere tijd had kunnen gebeuren. Gelukkig ben ik wel net uit de kosten gekomen en heb nu een aardige voorraad onderdelen die ik of zelf nog ooit kan gebruiken of toch kan slijten. Maar ik heb er geen spijt van! Of ik t weer zou doen? mmmm....financieel gezien misschien niet. als t echt rendabel is wel, maar dit was toch krap aan Maar voor de gezelligheid en lol zou ik t zeker weer doen!!!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •