Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: interieur

  1. #1

    interieur

    Beste,

    Sinds een jaar ben ik in het bezit van een hele vroege 924. In de afgelopen maanden ben ik de auto beetje bij beetje aan het opfrissen. Het zal nooit moeders mooiste zijn, maar het is een auto met verschrikkelijk veel karakter waar ik al jaar en dag liefhebber van ben.

    Na dat ik de mechaniek grotendeels op punt heb gezet is het nu tijd om mijn interieur een beetje op te frissen, vandaar ben ik op zoek naar volgende onderdelen:

    - binnenpanelen deur zonder opening luidspreker en zonder uitsparing elektrische ramen. Kleur volledig zwart. mag met porsche inscriptie, moet niet.
    - volledige achterbank. zitvlak volledig kunstleer + rugleuning volledig kunstleer. kleur zwart.

    Mijn grote droom is een tartan interieur. Alleen vrees ik ervoor dat ik nooit eentje zal vinden. mocht iemand ergens eentje te koop staan hebben geef gerust een seintje!

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  2. #2
    Ingeschreven
    12/03/2016
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    129

    Re: interieur

    Zeg nooit nooit...

    Tartan (en alle andere) 924 interieur stoffen:
    http://www.werk924.com/index.php?opt...d=16&Itemid=26
    924 - Nr. 1743
    Boxster S 550 Spyder - Nr. 1052/1953
    Cayman S Sport - Nr. 141/700


  3. #3
    Ingeschreven
    15/07/2012
    Locatie
    deventer
    Berichten
    30

    Re: interieur

    ik heb hier nog wat staan weet niet of je zo iets bedoeld staan fotos op aan geboden op het forem moet je maar kijken


  4. #4

    Re: interieur

    mhh, die site met die stoffen lijkt me wel heel interessant! vlug contact opnemen met mijn stoffeerder =D


  5. #5
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: interieur

    De deurpanelen met inschriptie horen passen niet in jou wagen
    de vroege 924 heeft ander type panelen dan late
    Ze passen opzich wel maar dan zit je met een spieker gat waar geen spieker in past omdat dat daar geen sparing zit in jou deur
    Oude panelen zoeken
    Zou toch de wagen zo orgineel mogelijk houden
    Dat komt de prijs / waarde zeker ten goede
    De vroege en zeker een 76 er is een veel gezochte auto
    Maar goed dat is mijn menig blijft jou auto

    image.jpgimage.jpg
    Laatst gewijzigd door jimfrey944; 12/04/2016 om 20:07.


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #6

    Re: interieur

    jimfrey,

    Klopt inderdaad wat je zegt. ik heb nu een bruin/beige dash in geen supergoeie staat en die brein beige kleur loopt over in die bovenste rand van de deurpanelen en dan is de rest van het deurpaneel gewoon zwart kunstleer zonder enige uitsparing.

    Dash is op verschillende plaatsen gebarsten dus zou willen kijken om die de laten herstellen, of eventueel dashcover te steken kleur zwart. dan zou ik ook graag volledig zwarte deurpanelen.

    Het is uiteraard mijn bedoeling om de auto zo origineel mogelijk te houden! maar het oog wil ook wat he

    mvg jeroen


  7. #7
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: interieur

    Zijn je panelen nog wel netjes ?
    Is je midden console zwart of de zelfde kleur als je daceboard


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #8
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: interieur

    Ik heb een set bruine deurpanelen met porsche inscriptie op marktplaats staan, geen speaker gaten en ook geen elektrice raam uitsparing. Is dat misschien wat?
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  9. #9

    Re: interieur

    Jimfrey,

    De bovenste rand van de de panelen is volledig kromgetrokken door vele jaren stil te staan in warmte en koude etc ... die bovenste rand is zelfde kleur als dash en onderste deel is dan zwart kunstleer. ook middenconsole is volledig zelfde kleur als dash.

    De middenconsole moet er echt uit gezien de erbarmelijke staat ervan ... ik he een correct exemplaar liggen in goeie staat kleur zwart. Als dan ook een zwart dashcover zou steken zou dat er volgens mij al een stuk netter uitzien.

    bij nader inzien heb ik eigenlijk gewoon de correcte deurpanelen nodig waar de bovenste rand zwart is en de rest ja, nergens geen uitsparingen ... doet er eigenlijk niet echt toe welke kleur. Ik zou deze namelijk laten overtrekken. Dus gewoon de bovenste rand zou moeten zwart zijn en in goeie staat.

    Mvg,
    Jeroen


Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •