Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 33 van de 33
  1. #31
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: 924 1982 | Benzinedruk meten

    Bedankt Riggard, hier kan ik wat mee!
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  2. #32
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: 924 1982 | Benzinedruk meten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beer924 Bekijk Berichten
    Haha. Wat een verhaal met die drukmeter, ventielen, Wurs, verkeerd omgekeerd acherstevoren aansluiten. Maar ik ben binnenkort ook aan de beurt. Warme motor loopt veel te snel stationair. Ik zoek een deskundige op die me kan helpen.
    Ja, het is even een werkje om alles samen te stellen, maar zo'n drukmeter is wel onmisbaar met het troubleshooten en afstellen van het systeem.

    Uiteraard is een expert ook een optie. Nadeel met afstellen is dat het ook een stukje trial en error is, wil je het perfect hebben (voor minder doe ik het niet ), moet je best wat testritjes en iteraties maken. Gezien ik ook nog wat aanpassingen gepland heb staan, leek het mij handig dat zelf te kunnen.

    Hoog stationair kan overigens ook een kwestie van de stationair schroef zijn, dat is betrekkelijk eenvoudig.


  3. #33
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: 924 1982 | Benzinedruk meten

    De stationairschroef had ik al geprobeerd net als de afstelling van de gaskabel. Ik vermoed een vacuumlekje. Of één van de warmkoudlauwloopregelaars.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •