Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Porsche racing days 25/26 juni

    Hi all,
    Zijn er nog mensen die naar de Porsche racing days willen op Zandvoort? Is 25/26 juni a.s., gratis toegang en gratis P als je met de Porsche komt!

    Programma zie je hier

    Ik twijfel nog tussen de zaterdag of zondag. Maar wil zeker gaan!
    Project 924....and nice driving


  2. #2
    Ingeschreven
    10/08/2014
    Locatie
    berkel en rodenrijs
    Berichten
    161

    Re: Porsche racing days 25/26 juni

    ik ben zeker van plan om er naar toe te gaan,
    en dan denk ik op een zaterdag en ga ik met de porsche natuurlijk.


  3. #3
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Porsche racing days 25/26 juni

    Leuk! Mooi gezicht om de oudjes te zien rijden. Kwam op de website van Porsche centrum Rotterdam het volgende tegen:
    Arrangementen

    Voor de onderstaande arrangementen kunt u zich inschrijven via het onderstaande inschrijfformulier. De arrangementen zijn beschikbaar voor alle Porsche insiders.

    Porsche Warm-up Stage en Porsche Sport Stage

    Als insider kunt u ook circuitervaring opdoen tijdens twee sessies van 30 minuten met uw eigen Porsche. De categorie Warm-up is er voor insiders zonder circuitervaring en de categorie Sport voor gevorderden. Beide pakketten zijn beschikbaar voor €299,-
    In het arrangement is een parkeerticket en catering voor twee personen inbegrepen. U heeft twee keer 30 minuten track time en begeleiding door erkende instructeurs.

    Porsche RS track time en 918 Spyder

    Insiders die in het bezit zijn van een Porsche RS of 918 Spyder krijgen de mogelijkheid voor exclusieve track time, twee sessies van 30 minuten. Het RS pakket is beschikbaar voor €299,-.
    Als u in het bezit bent van een Porsche 918 Spyder rijdt u kosteloos mee. Per dag zijn er 5 plaatsen beschikbaar voor de 918 Spyder. In het pakket is een parkeerticket en een catering arrangement voor twee personen inbegrepen inclusief begeleiding door erkende instructeurs.
    Rondje over het circuit bewaar ik dan wel weer tot de volgende keer vrij rijden.


  4. #4
    Ingeschreven
    19/06/2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    102

    Re: Porsche racing days 25/26 juni

    Ga ik niet halen helaas, ik zit het hele weekeind op festival Mundial, wat een luxe problemen, weer keuzes moeten maken tussen alleen maar leuke dingen.
    Voor zij die gaan, veel plezier.

    Groet Robin


  5. #5
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Porsche racing days 25/26 juni

    had het wel weer eens leuk gevonden, maar zit dat weekend al op het circuit in het noorden met de moto gp
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •