Pagina 5 van de 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 127

Onderwerp: 1976 jeroen pauwels

  1. #41
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Mooi Jeroen! Laat je ons binnenkort meegenieten met een video :-)


  2. #42

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Geachte,

    Met mijn jaarlijkse check-up in gedachten ben ik alweer nieuwe werkzaamheden aan het plannen. Zoals eerder aangehaald is een zo origineel mogelijke uitstraling best wel belangrijk. Al wil het oog natuurlijk ook wat. Ik zou de auto graag een 20tal mm dichter bij de grond brengen. Hierbij moet de torsiebar dus worden gemanipuleerd.

    Wat betreft die torsiebar. Kan je makkelijk een andere torsiebar installeren (plug and play) met een grotere diameter? Deze zou dan stugger moeten veren? Op Rosepassion kan je ze nieuw krijgen tot 30mm. Welke diameter zit er standaard in bij een 76'er? Past een dikkere dan?

    Dank bij voorbaat.

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  3. #43

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Geachte,

    Tijdens een laatste upgrade ronde is mijn radiator en ventilator etc allemaal uit de auto geweest. Nu, zoals jullie ook wel gemerkt hebben is het vandaag verschrikkelijk warm, en stond ik met de 924 dus aan de kant. Motor oververhit. Koelvloeistof liep af via overloop, olietemperatuur liep op tot 110 graden.

    Om to the point te komen. Ik denk dat mijn ventilator omgekeerd draait. Kan dit? Hij moet blazen naar de motor toch? En niet naar de radiator?

    In ieder geval, hij koelt dus niet mooi ...

    Graag jullie mening, tips.

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  4. #44
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 1976 jeroen pauwels

    De fan moet 'zuigen', als je voor de auto staat, draait hij dus naar links. Draait hij op volle snelheid? Er zijn 2 standen namelijk.


  5. #45
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Zuigen is inderdaad ri motor blazen. Werkt de temp. Sensor nog wel? (Fan slaat aan)


  6. #46

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Geachte,

    Problem solved! De fiche van de ventilator verstoken zodat deze opnieuw in omgekeerde richting draait. Nu draait ze goed en koelt de motor mooi af.

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  7. #47
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Mooi!


  8. #48
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Altijd zo gereden, of zou de stekker bij recente werkzaamheden omgekeerd op zijn plaats teruggekomen zijn?


  9. #49

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Daan,

    Bij mij vorige grote update is radiator etc er volledig uitgeweest. Waarschijnlijk per ongeluk omgekeerd teruggestoken en dus een maand of 2 zo rondgereden. Nu gisteren tijdens het warme weer lekker traag door stad gereden. Motor bleef mooi koel. Alles dik in orde dus.

    Groeten Jeroen


  10. #50

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Geachte,

    Bestaat er iets als adjustable spring platen voor de Porsche 924? Kevertjes en dergelijke kan je makkelijk tot op de mm verlagen hiermee ...

    Als ik 1 tand verdraai aan de torsie zou hij +- 6cm moeten zakken ... dit is natuurlijk veel te veel. Bij andere Porsches en aircooled vw zie je dat ze in de racerij werken met die adjustable spring plates.

    Zou er iets zijn dat compatibel zou zijn met mijn 76'er om de 6cm verlaging mee te counteren?

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •