Pagina 7 van de 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 127

Onderwerp: 1976 jeroen pauwels

  1. #61

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Geachte,

    Hierbij nog vlug even wat sfeerplaatjes van mijn geliefde 924 onder wat dreigende wolken in combinatie met een prachtig avondzonnetje.

    Zo staat ze er mu dus bij. volledig periodecorrect inclusief correcte achterklep. Een passend '76 spiegeltje heb ik nog niet kunnen vinden. Achteraan zitten intussen ook aan elke kant 20mm spacers geïnstalleerd waardoor de wielkasten een stuk beter gevuld lijken.

    Nog te doen in de komende maanden: De achteras volledig van onder de auto halen, zandstralen, in epoxy zetten en dan mooi zwart lakken. Zelfde voor de wielnaven en andere ophangingsonderdelen achteraan. De voorkant (onder) is reeds volledig herdaan. Daarnaast is het ook de bedoeling dat de wheelgap zal worden gehalveerd. ik heb nu 6 à 7 cm gap. Achteraan via manipulatie torsie, vooraan dmv verlagingsveren -30 mm.

    Een prettige avond toegewenst,
    Jeroen Pauwels
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #62
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Helemaal een andere auto zo zonder spoiler, toont iets 'klassieker', strakke wagen!


  3. #63

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Daan,

    Thx! Ik ben er zelf ook helemaal weg van! Het is naar mijn mening een hele verbetering in vergelijking met de vorige achterklep. Die prachtige klassieke look als toen hij uit kwa in '76, maar wel met aanzienlijke verbeteringen aangebracht die het rijgedrag van de wagen enorm ten goede komen. In combinatie met het ruwe motorgeluid en de straight pipes is het hemels rijden. Binnenkort nog de inox spaghetti eronder en dan is mijn droom af!!

    Prettige avond,
    Jeroen


  4. #64
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Ziet er inderdaad mooi clean uit Jeroen! Hopelijk een keer live te bewonderen tijdens een meeting!


  5. #65

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Ronald,

    Deal! Als de auto klaar is zoals ik het in m'n hoofd heb kom ik naar de eerste meeting af. Al kan dit voorlopig nog even duren gezien ik bezig met verbouwen op dit moment. Het zou wel een heuse rit zijn voor mij gezien ik woon in regio Brugge (België)

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  6. #66
    Ingeschreven
    04/07/2011
    Locatie
    Geraardsbergen (belgie)
    Berichten
    879

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Kunnen eens samen komen in belgie ook... hier zitten ondertussen wel al wat belgen ook hoor!


  7. #67

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Stijn,

    Hier ben ik inderdaad ook heel groot voorstander van!! Maar we gaan weer off-topic Ik zal eens brainstormen, en een nieuwe topic starten betreffende een Belgische meet =) waar onze Nederlandse vrienden natuurlijk ook welgekomen zijn he

    Prettige avond toegewenst!
    Jeroen


  8. #68
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Fraaie plaatjes van een mooie 924 Jeroen!
    Hmmmm, een meet in het Belgische met een overnachting. Helemaal geen gek idee...
    924S '87


  9. #69
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Het heeft iets speciaals zo'n Belgiës kenteken. Mooi man

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  10. #70

    Re: 1976 jeroen pauwels

    Geachte,

    Kan iemand mij beeldmateriaal/geluidmateriaal bezorgen van een 924 met rechte lijn uitlaat + spaghetti spruitstuk? Ik heb nu een volledig rechte lijn met Dansk demper achteraan (al dempt die eigenlijk helemaal niet). De Porsche maakt nu al een prachtig mooi geluid, zeker niet stil. Ter illustratie, met vol gas erop kan je elkaar onmogelijk verstaan tijdens het praten. Zou m'n 924 nu nog meer geluid produceren met spaghetti? Of zal dit niet veel schelen?

    Thx voor de feedback.

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •