Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: 944 gekocht

  1. #21
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 944 gekocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrCarmaniac Bekijk Berichten
    Die staat mooi in de poets, de lak ziet er echt stukken beter uit dan toen ik hem voor het laatst zag.
    Ja ben avonden bezig geweest. Zitten toch wel veel steenslagplekjes op die ik heb moeten bijwerken. Ingebrande duivenstront weggepolijst, krasjes weggepolijst en alles met commandant 4 gepoetst en daarna in de wax gezet. Ook de zijspiegels gespoten en van nieuwe pakkingen voorzien, want die pakkingen waren gewoon meegespoten zeg... Echt stukken beter nu. Helaas als de felle zon erop schijnt, zie je wel delen die een keer overgespoten zijn en iets kleurverschil hebben. Sowieso volgend jaar eens kijken voor een spuitbeurtje, in elk geval de voorzijde en rechterzijde. Zeg maar tegen Ralf dat hij niet meer naar die spuiter moet gaan die deze auto wel eens gedaan heeft, want echt profi is het niet gedaan ;-)

    Maar als je hem nu zo ziet staan dan is het echt een heel mooi ding geworden. Ben ook onder de kap bezig nu met schoonmaken.
    Laatst gewijzigd door ptol; 31/07/2016 om 16:29.


  2. #22
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 944 gekocht

    We hebben hem zelf nooit naar de spuiter gebracht volgens mij, alleen technisch aardig veel gedaan. Zolang als ik bij automotion werk is er niks aan de lak gedaan, alleen af en toe gewassen. Ik gok dat je zon 2 jaar aan vuil hebt weggepoetst. je hebt in ieder geval een hoop zichtbare verbetering
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  3. #23
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 944 gekocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrCarmaniac Bekijk Berichten
    We hebben hem zelf nooit naar de spuiter gebracht volgens mij, alleen technisch aardig veel gedaan. Zolang als ik bij automotion werk is er niks aan de lak gedaan, alleen af en toe gewassen. Ik gok dat je zon 2 jaar aan vuil hebt weggepoetst. je hebt in ieder geval een hoop zichtbare verbetering
    Mja, er zat een rekening bij van jullie, 3 jaar geleden schade rechtsachter gehad en spuitwerk voorbumper. Vandaar dat kleurverschil, ze hebben het niet uitgewaaierd over de deur, dus harde overgang zeg maar. Maar je ziet het alleen goed bij fel zonlicht.

    Maar hey, geen probleem hoor, je ziet hem nu elke dag verder opknappen


  4. #24
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 944 gekocht

    Ah oke, dat wist ik niet. Het word inderdaad steeds beter, nog even en hij zit in zn 2e jeugd
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  5. #25
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 944 gekocht

    Haha, komt goed! Ben er in elk geval heel blij mee. Rijdt echt heel anders dan de 924. En hij glimt je tegemoet nu.


  6. #26
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 944 gekocht

    Dat is goed om te horen, veel plezier ermee
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •