Vandaag een witte 944 gezien in Aalsmeer. Zat een jonge jongen in, auto had een targadak.
Ik heb eigenlijk tot nu toe alléén maar 944's en 928's in het wild gezien, los van een Duitse 924.
Vandaag een witte 944 gezien in Aalsmeer. Zat een jonge jongen in, auto had een targadak.
Ik heb eigenlijk tot nu toe alléén maar 944's en 928's in het wild gezien, los van een Duitse 924.
Bij Maastricht tegen de Belgischegrens aan een zilvere 924 in een klein dorpje.
Meen dat het eisden was oid.
geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding
Op de A2 richting Utrecht om 6u stipt ter hoogte van de shell: Een gele 924 met turbo velgen.
Iemand van hier? Je linker achterlicht is stuk.![]()
Zonet (16:40) blafte een donkergroene 924 me voorbij op de Burgemeester Matsersingel, vlakbij de Ohra.
Jazeker dat was ik! Hij is dan wel zwart, maar ik zag u rijden en ik dacht: daar moet ik achter aanUw S staat btw erg mooi in de lak, prachtig!
Porsche 924 - 1985 VERKOCHT
Porsche 924s -1986
Hahaha, ik dacht dat jij degene in de S was, sinds dat ook bij de Ohra was om precies 16:40. Ging daarna richting Nijmegen.
Nou bij deze: een donker blauwe S met shotgun en gouden naafdoppen om 16:40 Ohra, kwam een moment later er naast rijden. Een wat oudere man met vrouw.
Porsche 924 - 1985 VERKOCHT
Porsche 924s -1986
Haha, hoe je elkaar kunt tegenkomen! Zit momenteel in Duitsland voor mijn werk. Telt een spot hier in bayreuth (google...) ook? 18;30 donker blauwe 928