Pagina 15 van de 136 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 1351

Onderwerp: Gespot!!!

  1. #141
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Gespot!!!

    Mooi! Een V-reg, da's iets van '81 of '82. Zie ik het nou goed, heeft-ie chromen randen in zijn standaard velgen geklemd? Staat niet verkeerd.


  2. #142
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Gespot!!!

    Ja, die wielen glommen je echt tegemoet. Zat overigens nog wel wat werk aan die auto hoor...


  3. #143
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Gespot!!!

    Zondagochtend rond een uur of 11.30 op de A2 bij 's Hertogenbosch een groen/grijze 924 gezien, kenteken ..-GX-XB . Ff seinen en naar binnen gekeken. :grin:
    S power!


  4. #144
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Gespot!!!

    Dat lijkt me forummer Ouke.


  5. #145
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: Gespot!!!

    Klopt. Space je zat zeker in de zwarte 924 met die zwart turquoise telefoonvelgen? Ik hoopte eigenlijk dat je een beetje opreed met me. Maar helaas toen ik je goed in beeld had nam je al heel snel de afslag. Dus heb helaas maar kort van je porsche kunnen genieten.

    Ik kwam uit Limburg, was daar een avondje op bezoek geweest bij me ouders in een vakantiehuisje. Een goed excuus om een lekker lang stuk met de Porsche te toeren. En wat reed hij weer super!!!!!


  6. #146
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Gespot!!!

    Tof! De eerste 924 te pakken en tis nog gelijk een forummer ook. Je zat nog bijna tegen iemand aan :lol:. Tja, ze hebben best een grote dode hoek, onze 24's.

    Tja, inderdaad jammer dat ik er weer af moest; zal je altijd zien. Ik ging van oost naar west en hoefde maar een enkel kilometerje over de A2, dus toch best toeval.
    S power!


  7. #147
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: Gespot!!!

    Ja die motorrijder. Ja die was volgens mij ook een beetje bang want hij reedt niet echt op de beste plaats op de weg (voor een motorrijder). Maar dat neemt niet weg dat ik beter had moeten opletten en niet te veel in me achterruitkijkspiegel naar jou porsche had moeten kijken.

    Maar dat is dan wel heel toevallig, dat we elkaar precies gekruist hebben.

    ps ik heb op het forum gezocht naar foto's maar helaas heb ik ze niet van je auto kunnen vinden. Klopt dit of heb ik verkeerd gezocht?


  8. #148
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Gespot!!!

    Heyz,
    Jazeker mega toeval!
    Er staan hier geen foto's nee. Hooguit ergens een linkje.
    http://www.944forum.com/forum/imageh...1f2a17fb1e.jpg
    Jou achterspoiler leek trouwens wel groter dan 'normaal'. Heb je er een 944 klep op liggen?
    S power!


  9. #149
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: Gespot!!!

    Klopt. Er is in de loop der jaren (voordat ik hem kocht) een andere klep op gezet. Denk dat de spoiler toen meer verhuist is. Vind het persoonlijk wel goed staan. Maar ik snap ook wel dat sommige mensen het "to much" vinden en voor de orginele gaan. Zonder spoiler vind ik eigenlijk geen optie.

    Bij de verhuizing is er ook een ruitenwisser mee gekomen. Helaas heeft de verhuizer dit toen niet aangesloten, dus ik moet hier nog even naar kijken. Zag al de je verschillende setjes kan kopen. Maar heb niet zo zin om me hele interieur los te halen daarvoor en ook nog een gat te boren in me carrosserie.


  10. #150
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Gespot!!!

    Vanmiddag om 16.00u kwam ik vanaf de weg Amsterdam-Haarlem (N200?) in Haarlem-oost, afslag Waarderpolder/Zuiderpolder een witte 944 (zo te zien een type 1) tegen. We hebben hier volgens mij vrijwel geen 944s, dus zal geen forummer zijn geweest. Vind wit nog steeds een erg goeie kleur voor 'n 924 en 944!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •