Vanavond rond 18.00 Fantaman gespot die terugreed naar huis in z'n 924 dragster.
Vanavond rond 18.00 Fantaman gespot die terugreed naar huis in z'n 924 dragster.
Rode 924 met blauwe kentekenplaten met ..-RT-.. vandaag om 9.45 uur Plaspoelpolder te Rijswijk.
Het stenentijdperk hield niet op te bestaan omdat de stenen op waren
Originele Nederlander uit '77, wat een zeldzaamheid!
Vandaag, een zilvergrijze 924 in Tiel op de Burgemeester Meslaan. Ik heb nog geprobeerd het kenteken te spotten, maar m'n bus kon hem niet bijhouden.
Ride with Pride
924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE
dernet een gele 924 , hij zwaaide terug terwijl ik in mijn fiat 850 zat![]()
zal die een foto hebben gezien op ons forum maar zich niet hebben aangemeld?
Of zwaaide hij uit beleefdheid terug :wink:
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.
Of jij zat hem zo aan te staren dat hij dacht wat wil die van mij? Dus ik moet nu zwaaien![]()
gisteravond rond een uurtje of 8 een hele tijd rond een zwarte 924 gereden.. reed er eerst achter.. toen tijdje ervoor... ernaast.. erovoor en erachter, ging er uiteindelijk af bij afslag A2, utrecht. Ik moest daar nog rechtdoor..
man van ±40/45 met de nodige hoeveelheid krullen
kenteken iets met dv-??-61 had het genoteerd, maar RDW kent het kenteken niet en ook neits dat er in de buurt zitoll:
Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
Vanmiddag even naar Duitsland geweest (Is toch maar een half uurtje rijden) En daar even wat gas gegeven. Bij 200 km/u moest ik helaas inhouden vanwege ander verkeer. Maar is toch aardig voor een 924 uit 1984! Maar ik denk dat 210 km/u toch haalbaar moet zijn. Helaas geen enkele 924 gespot...geen enkele Porsche overigens! jammer...
Geert-Jan
Op de teller of gps?Oorspronkelijk geplaatst door Kuijp
Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.