RMP heeft toch een witte en woond in soest toch ???
(of heb ik het fout )
RMP heeft toch een witte en woond in soest toch ???
(of heb ik het fout )
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.
Reed vanmiddag rond 13.30u op de N209, richting N11, toen een bronskleurige 944 mij tegemoet reed. Heb even niet op z'n kenteken gelet, maar ik seinde met m'n lichten en hij groette terug.
Vanmiddag (rond 16.00), in Eindhoven bij voetbalvelden van WVVZ in de bocht erachter een bronkleurige Porsche 924.
vanmorgen bij Hoogkerk
een zwarte 997
hij knipperde en stak hand op
(en dat naar " slechts " een 924 :!: )
think PORSCHitive
die heeft wss het RS porsche magazine gelezen :wave!
geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding
afgelopen middag op de A7 tussen Joure en Heerenveen:
3 Porsche,s 928 achter elkaar :wave!
een mini meet: :mrgreen:
think PORSCHitive
Vanmiddag
Licht groene 944 SR-07-LR gespot op de A1 vanaf Diemen naar Hilversum. Bekende?
Mvg, Harry 924 1983
You know the Germans always make good stuff
7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !
Ik kwam vanmiddag een origineel Nederlandse '79er 928 tegen in Utrecht. Wat een heerlijke auto...
Altijd nog mijn droom een 928.
Kwam gisteren een witte 944 tegen in Ermelo. Woont slechts twee straten verderop.
Dernet in umm Zwartewaal een 928 in een garage, ik moest de weg vragen en toevallig stond daar een 928
Daarna de weg gevonden en doorgereden naar Bernisse , daar een 924S gezien helemaal vol met stickers troep en andere zooien wat lag der onder de motorkap! Een S2 motor
Een echt schaap in wolfskleden(stickers , o.a Albert Hein enz)
Daarna waar de deuren stonden ( voor me 944 in wel de goede kleur) , daar stond nog een 944 T2 en een 924 met ong 160 pk
en een 911
Daar overgens ook de stoelen gezien die ik aanbood hierzo, zien er goed uit en zijn het waard![]()
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.