Pagina 8 van de 136 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1351

Onderwerp: Gespot!!!

  1. #71
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Gespot!!!

    Valt wel mee, enkel voor lage auto`s zoals een 924 schijnen 90% van de koplampen recht in je bakkes. Ik heb der al mee leren leven. Heb wel eens mezelf afgevraagd of me eigen verlichting werkt aangezien je bij vele auto`s er boven op kijkt maar bij de 924 schijnt het recht voor je uit.


  2. #72
    Ingeschreven
    18/01/2008
    Berichten
    270

    Re: Gespot!!!

    Afgelopen zondag op 't Duits Autosport Festival op de sprintbaan:
    vanaf tribune leek 't een 924 turbo versie, maar verschillende plaatdelen
    waren nogal bont gekleurd, zeg maar.
    Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'


  3. #73
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Gespot!!!

    Marktplaats-special?


  4. #74
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Gespot!!!

    gespot... een heleboel P's in Naarden (Vesting) en Laren vandaag... geen 924's helaas... wel gisteren een 944 in Hilversum en nog meer P's daar...


  5. #75
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Gespot!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VonG
    gespot... een heleboel P's in Naarden (Vesting) en Laren vandaag... geen 924's helaas... wel gisteren een 944 in Hilversum en nog meer P's daar...
    Noumoe, dat is wel een flinterdunne melding wat betreft de 924...


  6. #76
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Gespot!!!

    precies... een 924 is best obscuur


  7. #77

    Re: Gespot!!!

    vanavond een 924 gespot!

    was onderweg en ik kwam een zilvergrijze/bruine (had zonnebril op) 924, met een man en vrouw erin, kheb gezwaait..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #78

    Re: Gespot!!!

    Vandaag voor het eerst een 924 in m'n woonplaats gespot, en verrek, hij ging nog tanken ook! :-D
    Ik dus met m'n brummeke er heen en even een praatje gemaakt.
    Hij had 2 jaar stilgestaan en dat was omdat er iets met de krukas was.
    Hij heeft er gelijk een andere motor in gezet zonder er naar te kijken, het afstellen vond hij nogal lastig, mischien komt dat ook wel door de euro 95 die ik hem er in zag tanken oll:
    Maargoed, hij ging hem nu verkopen omdat hij te klein was, hij lag altijd vol.
    Hij gebruikte hem dus ook als werkpaard, de hele achterbak en bijrijdersstoel lag vol, en hij had werkkleding aan.
    Hij zei dat hij pas 93000 km gelopen had, wat opzich best mogelijk was te zien aan de lak en de bekleding.
    De stoelen en achterzittingen waren gewoon nog perfect!
    Het dashboard daarintegen niet, en de rest van de bekleding zat hardstikke vol met hondenhaar :shock:
    Verder was het geen verkeerde auto!
    Mooie velgen, de zelfde als op m'n eigen 924 zitten (turbovelgen toch?), en de lak was echt nog heel mooi voor zo'n oude 924.
    Hij had hem alleen nog NOOIT gewassen, wat ook te zien was, en er zat helaas geen achterspoiler (meer) op.
    Hij verkoopt hem in ieder geval voor 2500 euro, helaas heb ik geen foto's, (wordt toch eens tijd voor een telefoon met camera) oll:
    Oja, bouwjaar 1983
    Voor geintereseerden heb ik eventueel zijn telefoonnummer :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. #79
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Gespot!!!

    Vanochtend op de A59 bij Oss kwam ik een witte GT3 RS tegen op Duits kenteken. 't zag er zeer heftig uit, maar de kleurstelling dan weer niet mijn smaak.

    Uiteraard werd er niet gegroet :shock:.
    S power!


  10. #80
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Gespot!!!

    Het is alweer wat weekjes geleden.. Maar ik was mijn auto aan het parkeren in Eindhoven, toen kwam er een rood/bruine porsche 944 voorbij rijden die vriendelijk naar mij toeterde... het schept toch een band he :wink:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •