Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: hanzzz...

  1. #1
    Ingeschreven
    28/12/2015
    Berichten
    24

    hanzzz...

    Stel je voor
    Hallo!
    Mijn naam is Hans en ik woon in Scheveningen.
    Na jaren aan vw busjes gesleuteld te hebben wil ik ook wel eens hard de bocht om dus ben ik op zoek gegaan naar een 924.

    Eergisteren heb ik een 924 gekocht die al eerder ter sprake is gekomen op dit forum, namelijk de Kork die in Belgie te koop stond.

    https://community.924forum.nl/showth...highlight=Kork

    Ik ben er heen gereden en voor die prijs vond ik het prima wagen dus de hand geschud, betaald en volgende week haal ik hem op.

    Nu is er over die Kork niet zo heel veel te vinden, dus alle leads zijn welkom, vooral contact met eigenaren die er een bezitten zou ik op prijs stellen.

    Plan is de koets zo te houden, motor eerst na te lopen en het interieur aanpakken (goede vriend van me is bekleder).

    Ik heb het vermoeden dat de spiegels, spoiler en (weissach?) wielen niet origineel zijn maar daar ga ik me verder in verdiepen.

    Verder ben ik een complete Noob op 924 gebied dus ga een mooi avontuur tegemoet! Ik heb er zin in!


  2. #2
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: hanzzz...

    Hallo Hans
    welkom in het 924 walhalla
    Mooi project zeg ik zellef als je dan toch wat op wil knappen dan maar een special
    Een van 300 geleverde kurk modellen is ook nog eens heel bijzonder
    De spiegels waren rond die tijd wel een optie dus zou kunnen dat dat ze er opgezeten hebben
    Je zou even de optie lijst moeten opvragen
    De spoiler is aftermarket en hoord er niet op de velgen ook niet hij is geleverd op zwarte standaard aluminium velgen
    Zuinig zijn op de vloerbedekking die is op dit moment niet te vervangen in die kleur
    De stof van de stoelen is er wel
    Veel succes met het project
    Ik kom graag eens bij je kijken


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #3
    Ingeschreven
    21/08/2016
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    16

    Re: hanzzz...

    welkom,

    en veel sleutel plezier.

    gr ronald
    na het sparen van 1/18 modelauto's eindelijk een echte gekocht!!!!!!!!


  4. #4
    Ingeschreven
    28/12/2015
    Berichten
    24

    Re: hanzzz...

    Bedankt voor je mooie reactie.
    Dat dacht ik ook, ik wilde liever iets speciaals met wat meer werk dan de zoveelste guards red met dikke wielen voor hetzelfde bedrag.
    waar kan ik zo'n optielijst opvragen? Op het chassisnummers? Naar ik van de vorige eigenaar begreep is hij oorspronkelijk in Duitsland geleverd in mei 1979, en daarna (1984) naar belgie gekomen (en nu naar NL). Spoiler en wielen gaan eraf, spiegels zoek ik even uit (de rechter ligt eraf, met wat plamuur eromheen helaas)
    Stof ga ik bestellen bij werk924 en laten vervangen bij Dominique Scholtes. Verder zijn er wat electra-issues en moet er nog het een- en ander in elkaar gezet worden.
    Wel een keer leuk om iets origineels te restaureren, net een 1.9 tdi met een audi a4 bak achterin m'n t3 bus uit 1984 gebouwd... maar dat is toch een hoop gepuzzel.
    Je bent welkom als ik van de winter bezig ben! Ik heb een surfschool dus werk in de zomer heel hard en in de winter kom ik bij...


  5. #5
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.680

    Re: hanzzz...

    Mooi project! Welkom hier!


  6. #6
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: hanzzz...

    Welkom hier en veel 924 plezier toe gewenst
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #7
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: hanzzz...

    Welkom! Mooi project en bijzondere 924


  8. #8
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: hanzzz...

    Welkom Hans! Toen ik Scheveningen en het interieur aanpakken las moest ik gelijk aan Dominique Scholten denken. Daar pas geleden nog een kap voor een kever-project laten maken (en hier ook een paar VW busjes)

    Succes met de 924, dat 'ie maar weer in ere hersteld mag worden!


  9. #9
    Ingeschreven
    28/12/2015
    Berichten
    24

    Re: hanzzz...

    hoi Tijsch,
    Ja Dominique is een goede vriend van me en we delen een sleutelruimte (met nog wat andere vw fanaten). Ik heb vandaag bij Thomas Werk924 de stof besteld. Het was volgens hem de laatste 1,5 meter originele "Kork lobster" stof ter wereld, die hij weer van een verzamelaar uit Australië had overgenomen. Jullie snappen dat dat me nog al wat gekost heeft... maar je moet wat, het was dit of niets!


  10. #10
    Ingeschreven
    12/03/2016
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    129

    Re: hanzzz...

    Welkom,

    Mooi project, en nog wel een limited edition (heb ik wel een zwak voor).
    Mooi dat je deze op de weg wilt houden, dat bewonder ik wel.
    Succes!
    924 - Nr. 1743
    Boxster S 550 Spyder - Nr. 1052/1953
    Cayman S Sport - Nr. 141/700


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •