Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: 1979 Kork

  1. #11
    Ingeschreven
    28/12/2015
    Berichten
    24

    Re: 1979 Kork

    Ja er hebben altijd matjes in gelegen, dus geen slijtageplekken. Toch ben ik bang dat ik het met mijn 1,5 meter NOS stof net niet ga redden. Bovenop de achter hoofd (eerder nek-)steunen zitten ook gaatjes helaas. Ik probeer er achter te komen of deze spiegels als optie zijn geleverd of later zijn gemonteerd. de gaten zien er niet uit alsof ze gebeund zijn, maar ik vind ook geen Mcode sticker. achterin Een birth certificate is wat prijzig, maar kan misschien wel uitsluitsel bieden. Ik heb "de" Marc Noack gemaild maar geen reactie Ik heb inmiddels ook weer normale wielen maar die moeten nog even in de juiste kleur. Ik heb nog wat foto's maar volgens mij doet photobucket een beetje moeilijk... denk niet dat ze nog updates doen.


  2. #12
    Ingeschreven
    13/12/2015
    Locatie
    Oost Nederland
    Berichten
    86

    Re: 1979 Kork

    Mooi project, tip: laat die spoiler eraf en kijk naar een andere achterruit met daarop gemonteerde fabrieks spoiler, (bijv. van een 924 Turbo), 'looks a thousand times better' ! Succes met de werkzaamheden...! greetz Driven.
    Porsche 924 Turbo, "Mal sehen was er aushält".


  3. #13
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: 1979 Kork

    Spiegels waren een optie van af 1978 en van af 80 was hij standaard dus dat zou kunnen
    Als de deur van binnen ook in kleur is en de gaten zien er netjes uit dan kan je er bijna wel van uit gaan dat het een optie was
    Ze zijn lastig in een deur te plaatsen waar ze niet op zaten ivm de bevestiging daar van
    Dan zou de deur ook vervangen kunnen zijn
    Maar alleen zeker weet je het met een certificaat
    Voor 1980 hadden ze deze stikker nog niet


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #14
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531
    Staat er toevallig eentje op Mp

    http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/p...sPage=lr&pos=7

    Sent from my iPhone using Forum Runner


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #15
    Ingeschreven
    28/12/2015
    Berichten
    24

    Re: 1979 Kork

    Deuren zijn in de kleur van de rest van de auto (ook van binnen), dus ik verwacht dat die origineel zijn.
    Jammer ik heb die op MP net gemist. ben benieuwd waar hij is beland. Was vooral benieuwd naar foto's


  6. #16
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: 1979 Kork

    Die op Mp is naar Rick burgers gegaan
    Bij menig wel bekent hij heeft een hele collectie specials
    En deze miste hij nog
    Hij was kwa uiterlijk in en exterieur vergelijkbaar aan die van jou maar iets meer roest denk ik


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #17
    Ingeschreven
    28/12/2015
    Berichten
    24

    Re: 1979 Kork

    Oh cool ik heb hem gecontact via Facebook.


  8. #18
    Ingeschreven
    28/12/2015
    Berichten
    24

    Re: 1979 Kork

    Ik ben ondertussen even bij Rick wezen kijken.
    origineel Nederlandse auto met geschiedenis, da's heel cool. Wel overgespoten en niet overal even netjes. Mooie complete auto en hij rijdt... in tegenstelling tot die van mij... haha.
    Hij heeft nog wel een lapje stof nodig om dat interieur in orde te krijgen, dat wordt nog een uitdaging.
    Ik ben er inmiddels achter waarom de vorige eigenaar hem niet meer kon starten:


    Ik heb een donor draadboom gescoord, maar van een 80-er. Wist ik veel dat er bij mij een puntenontsteking op zit en ze vanaf 80 transistor hebben. dus wordt nog een beetje vogelen met de draadjes.


    Ik dacht ook een mooie uitlaat gescoord te hebben, nieuw, origineel Porsche. blijkt van 76/77, dus met rechte pijp, dus die kan weer in de verkoop.
    Ik heb 477253125 C, en moet 477253125 S hebben.

    Ach, nog een hoop te leren!
    gelukkig geen haast.


  9. #19
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: 1979 Kork

    Goed bezig.....

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  10. #20
    Ingeschreven
    28/12/2015
    Berichten
    24

    Re: 1979 Kork

    zo, twee jaar verder in dit topic, en maar eens goed aan de slag gegaan. Motor is eruit, bleek een lekke koppakking te hebben, dus nu de kop bij de machine shop liggen en het zaakje aan het schoonboenen. Een maatje staat even op mijn plekje nu in de werkplaats dus ik zit lekker warm in een hokje aan het blok te sleutelen.
    De vorige eigenaar heeft er water in gegooid en hem vervolgens weggezet, dat is niet optimaal voor je koelleidingen. Een grote roestige bende van binnen. Dus heb maar besloten alle behalve het onderblok opnieuw op te bouwen. De krukasspeling is binnen spec, en de zuigerboringen zijn ook nog prima zichtbaar, dus dat laat ik zo. Compressie heb ik nog even gemeten voordat ik het blok uitbouwde, en die was binnen spec.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •