Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1
    Ingeschreven
    23/02/2015
    Locatie
    saint Denis de Pile France
    Berichten
    350

    924 1983 | floor mats

    Ben op zoek naar goed passende matten (voorkant, achterzitplaatsen niet nodig) en in de webwinkel wereld is heel veel aangeboden, maar heb nog geen enkel manufacturer gezien welke een goede passing heeft, vooral aan de bestuurderskant met het gaspedaal op de vloer bevestigd.
    Lloid in the USA ziet er wel professioneel uit, maar ook daar gaat de mat niet om het gaspedaal heen (oftewel geen uitsparing hiervoor).
    Ook is vaak niet duidelijk of de mat gemaakt is met de linkervoetsteun in gedachte, dus met andere woorden ben ik op zoek naar ervaringen.
    Welk merk/supplier heeft de beste passing en tevens een goede kwaliteit mat voor de 924.

    Hoor graag jullie meningen...

    Groeten,
    Pierro


  2. #2
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: 924 1983 | floor mats

    De mijne komen bij van kessel vandaan. Net niet met het gaspedaal idd, maar wel mooie matten voor dat geld.


  3. #3

    Re: 924 1983 | floor mats

    Geachte,

    Ik heb de mijne ook bij van Kessel gehaald. Mooie pasvorm en prima kwaliteit. Een goeie 60 euro voor mooie matten met Porsche inscriptie.

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  4. #4
    Ingeschreven
    23/02/2015
    Locatie
    saint Denis de Pile France
    Berichten
    350

    Re: 924 1983 | floor mats

    Hebben jullie misschien een photo van deze matten?

    Sorry als het gek overkomt, maar waar en wie is van KESSEL, als jullie een website hebben of address/telephone nummer, dan kom ik wat verder.

    Groeten,
    Pierro
    Mercedes W124 1989 / Porsche 924 1983 restored / MG-Midget 1973 restored / Rover 1275 Mini 1992 restored
    Citroen 2CV6 1986 restored / Renault N72 restored/ Mazda MX-5 1.8 for the fun / Toyota Landcruiser Prado daily driver


  5. #5
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •