Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: JBerg924

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    15/11/2016
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    1

    JBerg924

    Stel je voor
    Hallo Porsche 924 fans,

    Aangenaam ik ben Jorris van den Berg 20 jaar oud en sinds een half jaar ongeveer een trotse porsche 924 eigenaar.
    Dit is mijn eerste volledige eigen auto, opgehaald uit een schuur vlakbij de duitse grens.
    Een Rode porsche 924 2.0 met targa dak en spoiler, met LPG tank achterin(tja..)
    Hij stond hier al een paar jaar te verstoffen samen met een andere 924, daarvoor stond hij in een andere schuur en heeft hij volgens de vorige eigenaar in totaal 6 jaar binnen gestaan. Hij was zeker niet netjes en er moest wel het een en ander aan gebeuren voor hij weer veilig de weg op kon. Maar de bodem, dorpels en verder waren en zijn keihard en nooit aan gelast.
    Onderhand rijd ik er nu al een tijdje dagelijks mee en geniet ik er zeker van.
    Toch vind ik zeker met de komende winter het zonde om er elke dag mee te rijden en kom ik er zo niet aan toe sommige nodige dingen op te knappen aan de auto. De lpg vind ik wat duur in de belasting voor een tweede auto en ik zit daarom ook te overwegen deze eruit te halen en de auto met belasting voordeel als project auto te nemen. Wel heeft de auto het bekende startprobleem op benzine wat de lpg niet heeft dus zal ik dit eerst moeten maken. Veel kennis heb ik niet van dit Injectie systeem dus hoop er op dit forum veel over te vinden.
    Ook zullen er plekken overblijven van montage van de lpg dus ben ik hier nog niet over uit.
    Misschien toch maar verkopen en een ander met benzine terugkopen?

    Wat vinden jullie? en is er toevallig iemand die interesse heeft in een Porsche 924 op lpg of alleen een LPG installatie?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •