Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30
  1. #1
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    logo / embleem neus (924)

    kom vandaag thuis is het logo / embleem van de neus gejat... zielige personen die dat doen... ook nog een klein krasje op de neus nu dus... waar kan ik een nieuw logo / embleem krijgen en heeft iemand tips voor de bevestiging? Ik heb bij Ferrari's weleens gezien dat er een constructie is (klitteband volgens mij) zodat je het logo er zelf af kan halen en op doen... of is lijmen iets?


  2. #2
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: logo / embleem neus (924)

    Helaas zijn er altijd lui die niet met de poten van een ander zijn eigendom kunnen afblijven

    Embleem is bij PimpMyPorsche wel te krijgen,weet alleen niet of het wel een originele is....
    Kost bij Porsche en Euro of 70 dacht ik excl. bevestigingsmiddelen/rubber.
    Op Ebay zijn ze ook genoeg te vinden.

    Montage zou ik gewoon weer op de juiste manier doen...


  3. #3
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: logo / embleem neus (924)

    ik denk erover om een sticker embleem te doen nu tot ik een garage heb ofzo... anders is het ding er over twee maanden ofzo weer af en iedere twee maanden 35 tot 70 euro extra is best veel... dat rijd ik liever op aan benzine dan dat ik het uitgeef aan het resultaat van dit soort trieste acties...


  4. #4
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: logo / embleem neus (924)

    40 euro voor een nieuwe, dacht ik. Inderdaad triest, en ik wacht erop tot het bij mij ook gebeurt. Die sticker is wel een goed plan, en je kunt inderdaad een sterke magneet achter je nieuwe embleem zetten voor meetings.


  5. #5
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: logo / embleem neus (924)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    40 euro voor een nieuwe, dacht ik. Inderdaad triest, en ik wacht erop tot het bij mij ook gebeurt. Die sticker is wel een goed plan, en je kunt inderdaad een sterke magneet achter je nieuwe embleem zetten voor meetings.

    ja zoiets... ik denk dat ik een nieuwe koop met andere bevestiging (911 bevestiging s hijnt anders te zijn) maar die er nog niet opzet... eerst een sticker en dan als ik een garage heb deze er weer op... jammer dat dit moet...


  6. #6
    Ingeschreven
    26/05/2008
    Berichten
    38

    Re: logo / embleem neus (924)

    Ik ga ook eens een nieuw embleem kopen, mijn ziet er na 24 jaar niet meer echt fris uit. Ik heb alleen wat schrik om het te vervangen, schrik om de lak te beschadigen.. Kan iemand een goeie manier zeggen om zo'n embleem te vervangen??


  7. #7
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: logo / embleem neus (924)

    Volgens mij zitten er onderop twee moertjes achter het plaatwerk.


  8. #8
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: logo / embleem neus (924)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Volgens mij zitten er onderop twee moertjes achter het plaatwerk.
    nee nee nee tom ops:
    In de neus zitten twee gaatjes :lol:
    en daar gaan de twee pennetjes die aan het embleem zitten door heen :shock:
    op die twee pennetjes word een veerborgringgetje met enige kracht opgeschoven. :-D
    Klaar is klara ..... :mrgreen:
    M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #9
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: logo / embleem neus (924)

    precies daarom gaat dat ding er zo makkelijk af... ik ga er nu een op laten zetten met die schroeven (911 constructie)... hopelijk is dat minder diefstal gevoelig...


  10. #10
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: logo / embleem neus (924)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VonG
    precies daarom gaat dat ding er zo makkelijk af... ik ga er nu een op laten zetten met die schroeven (911 constructie)... hopelijk is dat minder diefstal gevoelig...
    Dan eindig je niet alleen met een gestolen embleem, maar ook nog eens met een zwaar beschadigd paneel.

    Als je auto buiten staat zal je embleem gestolen worden. Gebruik een sticker totdat je 'em verkoopt.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •