Resultaten 1 tot 2 van de 2
  1. #1
    Ingeschreven
    28/06/2015
    Locatie
    Hoofddorp/Bergen op Zoom
    Berichten
    127

    924 1983 | Nieuwe uitlaat, motorproblemen?

    Beste mensen,

    Na het eindelijk kunnen fixen van mijn uitlaat door een medeforumenaar, is mijn motor probleem verergerd.

    Mijn 4e cil liep altijd al wat moeizamer. Nu werd het op 3 poten lopen te erg om te rijden... dus mijn vraag, nieuwe uitlaat, andere CO?
    Toen mijn motorliep heb ik met wat remreiniget rond gespoten om valse lucht te vinden, en raak: bij de injectoren en inlaatpakking. Inlaatpakking snel vervangen en terug gezet, op moment. Opnieuw: nog steeds... dus injectoren trekken valse lucht.

    Ik heb vandaag mijn injectoren eruit gehaald, 3 zagen er prima uit, behalve cil4. Deze zat aangekoekt van de aanslag. De o ring was bros en keihard, gelezen dat ze dit dus worden na verloop van tijd. Bij cil 4 was het oranje insertje ook helemaal vergaan. Dus heb 4 nieuwe van ieder besteld en ga ze morgen vervangen en testen en wou graag jullie mening hierover, misschien andere oorzaken?

    De TTS, geeft deze een spanning als de temperatuur warm is of juist geen spanning?
    Als dit het probleem verholpen heeft ga ik de CO afstellen, oudere berichten zeggen 1,5-1,7%, raden jullie dit nog steeds aan?

    Mvg
    Vincenzo


  2. #2
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 1983 | Nieuwe uitlaat, motorproblemen?

    die ringen kunnen idd het probleem zijn geweest
    een co van 1,5 1,7 is prima
    die van de koel vin geeft door als hij warm word
    dt sensor van de meter geeft altijd wel iets door


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •