Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: De Lorre

  1. #1
    Ingeschreven
    07/12/2016
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    8

    De Lorre

    Stel je voor
    De Lorre

    Hallo allemaal, ik ben De Lorre uit Hasselt, België. Vandaag schafte ik mij een zwarte Porsche 924 van 1979 aan.
    De motor draait mooi. Hij startte meteen. Alleen het (rode) turbo interieur is wat afgeleefd.

    Ik post weldra enkele foto's.


  2. #2
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: De Lorre

    Welkom hier.
    Via een online veiling gekocht? (met het rode interieur en Azev velgen is er maar eentje )
    Heb de auto ooit (5j? geleden) gezien bij iemand die hem ik dacht 10j had, en sindsdien 3 a 4x te koop gezien op 2dehands, dat wil natuurlijk niets zeggen. Kan mij herinneren dat de auto een zeer harde bodem had voor een '79, wel een specifieke (en wat modernere) uitstraling met het kleur/velgen/dakje/uitlaat, en toen nog een dikke woofer in de koffer.
    Wil je het interieur opfrissen, of terug naar 924-origineel maken?
    Laatst gewijzigd door Daan_924; 07/12/2016 om 15:43.


  3. #3
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: De Lorre

    Welkom De Lorre! Veel plezier hier en ben benieuwd naar je foto's


  4. #4
    Ingeschreven
    07/12/2016
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    8

    Re: De Lorre

    Dag Daan,

    De wagen is dus gekend Ik heb hem inderdaad via een online veiling gekocht, met de Azev velgen.

    Ik moet zeggen dat ik wat leek ben in de porsche 924 en vooral op zoek ben naar historiek van de wagen en hoe de wagen uit het fabriek gekomen is. De Azev velgen vind ik er eigenlijk zeer mooi onder staan. Het interieur is er helaas wat ingef*kt, met hier en daar een schroef door de deurpanelen. Dat is jammer natuurlijk.

    Voorlopig wil ik hem met een klein budget rijklaar maken. Ik denk niet dat hij veel nodig heeft om door de oldtimerkeuring te geraken. Daarna moet het interieur echt wel opgewaardeerd worden met originele onderdelen.

    Als jij meer informatie hebt over de vroegere eigenaar(s), zou dat zeker welkom zijn.
    1979 Porsche 924 - 125 pk
    2014 Ford Fiesta ST - 182 pk
    2014 Ford Focus Clipper - 150 pk


  5. #5
    Ingeschreven
    07/12/2016
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    8

    Re: De Lorre

    1979 Porsche 924 - 125 pk
    2014 Ford Fiesta ST - 182 pk
    2014 Ford Focus Clipper - 150 pk


  6. #6
    Ingeschreven
    08/09/2015
    Berichten
    10

    Re: De Lorre

    Ik zie verstelbare stoelen. Komen deze zetels dan uit de 944 of waren die ook in de 924 leverbaar?


  7. #7
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: De Lorre

    Niet origineel zijn volgens mij: kleur van de lak (is in de reservewiel-bak een andere kleur te zien?), interieur (dashboard en console misschien nog wel)(de armsteunen geven mij de indruk dat dit een 944 type 2 interieur geweest is), velgen (uiteraard), zonnedakje, uitlaat, en de spoiler is volgens op de foto's te zien de langere versie van de Porsche 944.

    Misschien kleeft de optiesticker er nog in achteraan (tussen linkerachterlicht en nummerplaatverlichting)


    Ik heb ergens nog wat 2dehands-foto's staan van deze auto destijds, ik stuur ze u eens door bij gelegenheid.

    Heb je de auto vooraf kunnen zien en horen, of is het principe van een veiling dat je zoiets op afstand koopt?

    Zelf denk ik niet dat dit dé auto is om terug te bouwen naar fabrieks-standaard, daarvoor heb je hem waarschijnlijk ook niet gekocht. Voor mij klopt het plaatje wel, al zou ik zelf enkel de verduistering weghalen zodat alle glas weer dezelfde tint heeft...
    Laatst gewijzigd door Daan_924; 08/12/2016 om 12:20.


  8. #8
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: De Lorre

    Mooie wagen! Leuk te zien dat onze zuiderburen ook erg actief zijn hier!


  9. #9
    Ingeschreven
    21/10/2016
    Berichten
    79

    Re: De Lorre

    Welkom! Leuk om deze auto op wat punten aan te pakken maar vooral er lekker mee rijden!


  10. #10
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531
    Welkom in het 924 walhalla

    Het interieur is idd uit een 944 type 2
    Het sluit ook niet netjes aan op je dach
    Dat wel in deze auto hoort
    De spiler is van een 944
    (De ruitenwisser hoort omhoog te staan )
    Het is een vroege boddy
    Daar zijn er niet veel meer van
    Is hij ook van begin 79 ?


    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Laatst gewijzigd door jimfrey944; 09/12/2016 om 08:31.


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •