Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Stoelverlengers

  1. #1
    Ingeschreven
    08/09/2015
    Berichten
    10

    Stoelverlengers

    Beste allen,

    Ik ben al enige tijd op zoek naar een 924 targa en lees hier zo af en toe mee. Vanmiddag even met vriendinlief wezen kijken bij eentje die in de buurt stond. Aangezien zij nog al klein is kon ze de koppeling niet volledig intrappen. Nou rijd ze niet veel, maar bij de pedalen kunnen is wel een vereiste. Zijn hier ervaringen met een stoelverlengers of stoelen die meer instelbaar zijn?

    Daarnaast gaf ik bij de verkoper aan dat dit onze daily zou worden, voor zo ver je daar van kan spreken (circa 7500 km per jaar). Hij raadde dit sterk af i.v.m. het injectie systeem van de 924. Deze zou minimaal een half uur moeten lopen of goed mee te kunnen rijden. Wat zijn jullie ervaringen hier mee?


    thnx.

    Gr.


  2. #2
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Stoelverlengers

    mijn stoel kan behoorlijk ver naar voor als jou vriendin daar niet tussen past is ze wel heel klein
    kan zijn dat er bij die auto iets in de slede zat en hij niet volledig naar vooren kon
    je kan de stoelen als dat echt nodig is best iets verzetten door de gaatjes in de rail iets naar voor te boren dr zie ik geen probleem in
    wel is de gordel dan wat kort maar dat is even uitproberen

    de 924 kan goed als dalydriver de injectie is (als hij goed is afgesteld en alles goed werkt )
    van de start af goed in bedrijf en het is totaal een probleem zo als de verkoper zegt
    misschien probeert hij met dit te zeggen een probleem aan zijn auto voor je te verbloemen
    bij mij is het altijd starten lopen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #3
    Ingeschreven
    08/09/2015
    Berichten
    10

    Re: Stoelverlengers

    Klopt is ze ook Wat ik eigenlijk denk is dat de koppeling iets te zwaar is waardoor ze dacht dat deze niet volledig ingetrapt was. Had ze bij de vorige auto (Saab 900) ook last van.
    Stoelen iets naar voren verplaatsen is een goede tip, even kijken of ik met mijn 1,95 dan ook nog goed zit

    Ah kijk goed om te horen, zoiets dacht ik dus ook al. Als ik een proefrit wilde maken, zou hij hem alvast even voorbereiden (warm laten draaien). Op die manier zou die tijdens een proefrit bij het stoplicht niet bokken/afslaan. Voor mij de reden om direct af te haken.


  4. #4
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Stoelverlengers

    Ik heb de afgelopen jaren ong. 7.5 tot 10k per jaar met de 924 gereden. Als alles goed is afgesteld kan dat prima. Alleen is de kans dat er eens iets stuk gaat wel wat meer aanwezig dan bij een moderne auto.


  5. #5
    Ingeschreven
    08/09/2015
    Berichten
    10

    Re: Stoelverlengers

    Alleen is de kans dat er eens iets stuk gaat wel wat meer aanwezig dan bij een moderne auto.
    De charme van een klassieker noemen ze dat toch?


  6. #6
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Stoelverlengers

    Charme, karakter... als je er van afhankelijk bent kun je het opeens wat minder waarderen. Ik zou er in ieder geval rekening mee houden dat het een keer voorkomen.


  7. #7
    Ingeschreven
    08/09/2015
    Berichten
    10

    Re: Stoelverlengers

    Ja dat kan ik me voorstellen. Afhankelijk gelukkig niet. Doordeweeks zal er amper mee gereden worden, voornamelijk ritjes in t weekend.


  8. #8
    Ingeschreven
    08/09/2015
    Berichten
    10

    Re: Stoelverlengers

    Zijn er trouwens ook 924 met stuurbekrachtiging geleverd?


  9. #9
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Nee helaas
    Maar zelf vind ik het bij een 924 niet noodzakelijk
    Hij stuurt best licht
    Ik heb er wel eens een gezien die het had
    Maar dat was er later in gebouwd

    Sent from my iPhone using Forum Runner


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #10
    Ingeschreven
    08/09/2015
    Berichten
    10

    Re: Stoelverlengers

    Binnenkort maar eens ergens een proefritje maken dan!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •