Stel je voor
Zo, ook maar even voorstellen. Peter-Alexander uit het mooie Gelderland. Heb zelf in 2009 een 944 turbo gekocht en daar tot twee jaar terug met plezier in gereden. Sindsdien staat die auto in de werkplaats wegens een groot ombouwproject.

Maar de slanke 924 blijft me trekken. En dan ook nog de 2 liter. Lijkt me heerlijk om oldtimerritten mee te doen of lekker dijkjes te pakken.

Alleen is mijn budget heel beperkt. Max 2k lastig denk ik. alhoewel ik in de marktplaats hier een 924 voor 1500€ Net verkocht te zijn.. Jammer. Was van het weekend in aalsmeer bij een gaan kijken. Voor 2500 staat die op speurders. Op de fotos voorla hte interieur dat er slecht uitzag maar van dichtbij was het echt een droebige verschijning.. Onderkant spatborden voor compleet rot, rond de klepvangers rot en ja dan ook nog mayo onder de oliedop en heelmveel witte rook. Volgens de verkoper stond hij al een tijdje stil. Heb die maar laten staan..

Maar nu dus nog op zoek.

Dus als iemand er een voor weinig kwijt wil? Met apk moet hem rijdend kunnen ophalen. Thanks..