Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Arthur623

  1. #11
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.680

    Re: Arthur623

    Hi, allereerst welkom hier!
    Even een schot zonder in mijn auto te kijken (maar neem aan dat je eea ook in de manuals kunt vinden)
    - Stekker verlichting motorkop, draad loopt via stekker onderlangs je ruitenwisser motor. Kun je even los halen en meteen al die bladertroep weghalen :-)
    - Is de stekker van de kofferbak verlichting. Hoort in de gasveer, Op de foto zie je bij de 'kogel' het bevestigingspunt. Let even op of eea nog goed werkt, als er niet originele gasveren zijn gebruikt wil dit de boel wel eens in de war schoppen.
    - Tussen je zonnekleppen hoort gewoon de binnenverlichting (wat is daar gebeurd???) Is het een targa? Let even op dat de micro-switch nog aangesloten is en daar niet is doorverbonden om dit te faken. Uitleg targa: https://community.924forum.nl/showth...rking+targa%27
    - Liggende gat links boven de pook: Daar hoort de open/dicht switch van de targa te zitten
    - Knopjes onder de pook, de eerste is bij mij voor de el. verstelbare buitenspiegels (keuze links/rechts). Rest weet ik niet uit mijn hoofd, maar meen dat daar ook de achterruitenwisser en koplampsproeier bediening zit?

    Succes!

    Met groet,
    Ronald
    Project 924....and nice driving


  2. #12
    Ingeschreven
    01/01/2013
    Berichten
    75

    Re: Arthur623

    Thanks Ronald!

    En de knop links van sigarettenaansteker? Mistlampen volgens mij?

    @targa: deze is bij vanaf nu volledig manueel, want zelfs het motortje ontbreekt. Prima, vind ik niet zo erg.


  3. #13
    Ingeschreven
    01/01/2013
    Berichten
    75

    Re: Arthur623

    Thanks Ronald!

    Heb inderdaad een targa maar deze is vanaf nu volledig handmatig heb ik besloten. Alles ontbreekt qua electra, zelfs het motortje.

    De ontbrekende schakelaar links van de aansteker is voor de mistlampen neem ik aan? Gek feitje; als ik nu mijn koplampen aan zet gaan ook de mistlampen voor aan. Dat is volgens mij niet de bedoeling

    Heb inmiddels al een stuurtje, logo en binnenspiegel gescoord. Lijstje wordt al korter.


  4. #14
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.680

    Re: Arthur623

    Graag gedaan! Motor targa zit overigens in de kofferbak, zijwand bestuurder. Of is die echt weg?

    Heb overigens op internet nog een how to gezien hoe je van de targa ook een echte hand/zwengel bediend exemplaar kunt maken. Maar origineel is ook mooi, ligt de bekabeling er nog wel?

    Knop mistlamp klopt dacht ik (ga nu twijfelen met de achterruit verwarming, of zat die naast het stuur?) zou die eerst inbouwen, en dan kijken of de mistlsmpen nog steeds mee gaan!


  5. #15
    Ingeschreven
    19/12/2016
    Locatie
    Neerijnen
    Berichten
    85

    Re: Arthur623

    De beste man vertelde mij dat het een handmatig dakje was dat kan natuurlijk ook nog.


  6. #16
    Ingeschreven
    19/12/2016
    Locatie
    Neerijnen
    Berichten
    85

    Re: Arthur623

    Heb je hier wat aan?


    http://www.porsche944.dk/inst_bog1/instruks.htm
    Laatst gewijzigd door Peter-Alexander; 23/12/2016 om 19:30. Reden: Aanvulling


  7. #17
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: Arthur623

    Ik dacht dat hetgeen jij mistlampen noemt vooraan, gewoon de standlichten in de bumper zijn, en zowel branden in stand 1) standlichten, alsook blijven branden in stand 2) koplampen.
    Laatst gewijzigd door Daan_924; 23/12/2016 om 19:46.


  8. #18
    Ingeschreven
    19/12/2016
    Locatie
    Neerijnen
    Berichten
    85

    Re: Arthur623

    Mistlamp geeft wel wat meer licht als de stadslichten. Zitten wel in dezelfde unit idd.


  9. #19
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Arthur623

    81 er heeft nog geen electriche targa
    Dat gat hoord een balansknop in van de radio


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #20
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: Arthur623

    De lampen verwarring duikt weer op. Daan heeft volgens mij gelijk; met de lichtschakelaar links van het stuur op stand 1 branden de stadslichten in de bumper, stand 2 laat de kappen klappen en geeft dimlicht. Grootlicht seinen bij alleen stadslicht gebeurt in deze units. Heb je dimlicht, dus de kappen omhoog, dan gaan deze feller branden.
    Het mistlicht achter gaat branden met de schakelaar in de middenconsole.
    924S '87


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •