Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: MatsDePauw

  1. #1
    Ingeschreven
    14/01/2017
    Berichten
    15

    MatsDePauw

    Stel je voor
    hai, ik ben dus nieuw hier en heb eigenlijk 0 ervaring met auto's gezien ik 17 ben. evengoed ik ga volgende m'n eerste auto ophalen, een 924 2.0 coupe uit 1979, en ben er vrij zeker van dat deze echt in verrassend goede staat is. maar wie ben ik om dat te zeggen.

    er hoeft volgens mij vrij weinig aan te gebeuren, alleen het gebruikelijke zoals de olie en een nieuwe luchtfilter enzo.
    heeft iemand misschien nog tips voor onderhoud en stalling of iets dergelijks?
    en een goedkope verzekering waar je geen taxatie raport voor hoeft op te laten stellen?
    mvg Mats
    PS zijn er toevallig liefhebbers in de buurt van alkmaar die eens zouden willen kijken of het daadwerkelijk een goede koop is geweest?porsche924_int_3.jpgporsche924_int_2.jpgporsche924_int_1.jpgporsche924_ext_2.jpgporsche924_ext_1.jpg


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Welkom op ons gezellige forum!


  3. #3
    Ingeschreven
    14/01/2017
    Berichten
    15

    Re: MatsDePauw

    oh en zou iemand mij de afmetingen voor de luchtfilterbox kunnen vertellen? voordat ik de verkeerde maat luchtfilter koop.


  4. #4
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: MatsDePauw

    Welkom, leuk ding. Meestal als je hem als tweede auto verzekert, naast je daily driver, kan het goedkoop en zonder taxatie.
    Luchtfilter kun je gewoon bestellen op kenteken, dan heb je altijd de juiste. Genoeg sites of adressen. Op Marktplaats staan ze ook.


  5. #5
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: MatsDePauw

    Welkom in het 924 walhalla

    Ik kom uit Opmeer dat is dicht bij Alkmaar je kan hier altijd even langs komen
    Voor een praatje koffie of gebruikte onderdelen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #6
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: MatsDePauw

    Welkom hier! Mooie wagen


  7. #7
    Ingeschreven
    01/01/2013
    Berichten
    75

    Re: MatsDePauw

    Die stond in Gulpen te koop he? Mooie auto denk ik ook. Onderdelen moet je gewoon online bestellen op basis van het kenteken, heb je altijd de juiste maat.


  8. #8
    Ingeschreven
    14/01/2017
    Berichten
    15

    Re: MatsDePauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arthur623 Bekijk Berichten
    Die stond in Gulpen te koop he? Mooie auto denk ik ook. Onderdelen moet je gewoon online bestellen op basis van het kenteken, heb je altijd de juiste maat.
    ja klopt, het is ver weg maar dan heb je ook wat moois.


  9. #9
    Ingeschreven
    13/12/2015
    Locatie
    Oost Nederland
    Berichten
    86

    Re: MatsDePauw

    Welkom MatsDePauw op dit forum, monteer ook altijd een nieuw filter als je de olie ververst. (MANN-FILTER: W 719/5) en een paar nieuwe bougietjes doen ook vaak wonderen. Als de motor niet lekker draait zou ik kijken naar zaken zoals: stroomverdelerkap, rotor, contactpunten, (indien aanwezig), condensator, staat van bougiekabels, brandstofilter. Pas later zou ik kijken naar de toestand van de injectoren en de (rest) systeemdruk..Gefeliciteerd met je aankoop en voor technische vragen kun je perfect hier terecht!
    Porsche 924 Turbo, "Mal sehen was er aushält".


  10. #10
    Ingeschreven
    14/01/2017
    Berichten
    15

    Re: MatsDePauw

    dank u, de motor loopt op het moment goed heb ik het idee, alleen wat gepiep van de pulleys (denk ik). bedankt voor de tips en zal het zeker onthouden.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •