Pagina 3 van de 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 147
  1. #21
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: De witte 924 van Coen

    Das wel toevallig dan :wink:


  2. #22
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: De witte 924 van Coen

    Ik had gister vrij van school en ik kreeg mijn pakketje van Pimp My Porsche binnen, dus ik ben maar aan de slag gegaan.
    Ik heb in 6 uurtjes mijn wiellagers linksachter en mijn koppelingskabel vervangen. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik 3 keer naar de plaatselijke gereedschapsboer op en neer geweest ben, omdat mijn vaders gereedschap min of meer onvindbaar is bij ons. :wink:

    Gelukkig ben ik wel zo slim geweest om alvast wat voorwerk te doen voordat ik de spullen binnen had.
    Ik had de koppelingskabel er uit en bijna alle aandrijfasbouten al los. Een van de aandrijfasbouten was namelijk al verruineerd dus dat kostte wat extra moeite.
    Als iemand nog zo'n stersocket boutje over heeft, dan houd ik me aanbevolen. Er zit nu namelijk een inbusboutje in... oll:

    Deze auto's zijn in ieder geval wel heerlijk om aan te sleutelen, in vergelijk met motoren. Je kan ineens overal bij enzo... 8)
    En vanwege het mooie weer was het sleutelen in de WRC-stijl: :wink:
    [attachment=1:fpldx3d4]1.JPG[/attachment:fpldx3d4]

    [attachment=0:fpldx3d4]2.JPG[/attachment:fpldx3d4]


  3. #23
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De witte 924 van Coen

    Met een bierkrik! Mooi dat de klussen gelukt zijn, sleutelen aan een 924 is inderdaad best goed te doen.


  4. #24
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De witte 924 van Coen

    ik vindt dit toch wel stoer met zo'n P.tent M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #25
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: De witte 924 van Coen

    In de laatste paar dagen heeft mijn auto een koude start probleempje opgelopen.

    Als ik de auto start slaat hij meteen aan, maar vervolgens zakt het toerental terug tot onder de 800 toeren, en valt hij uit.
    Als je dan nog eens start en op gevoel een beetje gas er op houd om hem op 1100 toeren te houden, dan is het probleempje met een half minuutje al weer weg.
    Dus het is in principe niets ernstigs, maar voordat het erger wordt wil ik er toch wel vanaf...

    Als je probeer om meteen weg te rijden, gaat dat heel schokkig met om en om inhouden en ineens heel veel vermogen geven.

    Ik zat zelf te denken aan een verstopt ventiel of klepje oid. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?


  6. #26

    Re: De witte 924 van Coen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coen

    Ik zat zelf te denken aan een verstopt ventiel of klepje oid. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
    Het probleem duikt zomaar op? Of heb je wat aan je motor "gesleuteld" ?

    Bert


  7. #27
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De witte 924 van Coen

    Dit is mogelijk de oorzaak de secundaire luchtschuif-koudestartklep blijft gesloten
    als deze koud is moet je er makelijk doorheen kunnen blazen.
    Als het b.metaal in deze klep warm word,
    na dat deze dmv 12 v van stroom word voorzien
    sluit de klep (dus zonder stroom klep gesloten ) dan is deze defekt
    Succes M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  8. #28
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: De witte 924 van Coen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door automobilia
    Het probleem duikt zomaar op? Of heb je wat aan je motor "gesleuteld" ?
    Nee het probleem duikt inderdaad zomaar op. Of het sloop er erg langzaam in. Maar omdat het zo over is valt het niet zo op.
    Ik heb er ook niet echt last van, maar het hoort gewoon te werken. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H.
    Dit is mogelijk de oorzaak de secundaire luchtschuif-koudestartklep blijft gesloten
    Ik zal het vanmiddag even checken :idea: Is er iemand die nog zo'n klep over heeft, als mijne idd stuk is? En wat zou dat moeten kosten?

    iig Alvast bedankt voor de hulp :!:


  9. #29

    Re: De witte 924 van Coen

    Ik kan ook nog wel zo'n klep gebruiken oll:
    Hoef ik tenminste niet te expirimenteren met de oude ops:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  10. #30
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: De witte 924 van Coen

    Hmm... jammer dat ik er net vorige week een heb laten gaan op eBay voor 20 euro inclusief verzendkosten. Maargoed: ik heb vandaag niet kunnen kijken hoe het met mijne gesteld is, dus dat staat voor morgenochtend op het programma. Zijn die klepjes evt. nog te reviseren? :idea:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •