Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    924 | Rubber strip achterbumper

    Ik kreeg een verzoek van iemand voor de achterbumper van mijn slopert of ik die nog had. Jazeker, heb ik die nog en vervolgens ook of ik nog de rubber strip had. Ik had gezocht in de voorraad en kwam er (volgens mij) 2 tegen. 1 had een stickertje met achterbumper, dus zou je zeggen, kan niet missen, maar de ander kon ik niet direct plaatsen. Het leek ook wel of deze iets groter was. Deze had ook grote uitstekende schroeven waar de andere rubber strip juist zichtbare gaten had waar ooit bevestiging op had gezeten. Nu is mijn vraag wat is nu wat? Iemand enig idee? Zie bijgaande foto's....
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: 924 | Rubber strip achterbumper

    De rubber stootstrip wordt gemonteerd met plaatjes die in de rubber schuiven, en boutjes (eigenlijk moertjes) langs de binnenkant van de bumper.
    Als je het metaal loshaalt/uitschuift zou je dus qua montage 2 dezelfde strips overhouden.
    Qua afmetingen dan, misschien is eentje van een 944 bumper?

    De rechtse strip op de foto's zie ik trouwens niet meer deftig monteerbaar door de vervormingen...
    Laatst gewijzigd door Daan_924; 07/03/2017 om 17:10.


  3. #3
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: 924 | Rubber strip achterbumper

    Na jouw bericht de strips nog s goed bekeken en nu bij nader inzien zie ik inderdaad de plaatjes welke ik kan verschuiven. Bij de andere strip zijn deze er ooit hardhandig afgetrokken en dat verklaard ook de wat vervormingen. Ik denk dan toch dat het identieke strips zijn en de grootte verklaard in de wat vervorming denk ik. Bedankt voor je uitleg!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •