Goedemorgen,
Ik ben nieuw bij dit forum en daarbij heb ik sinds 4 dagen een porsche 924 gekocht in een goede staat! Nu is dit mijn eerste auto en ben ik nog een leek op het autogebied. Nu heb ik een aantal kleine vraagjes over de gebrekken van mijn porsche:
Als ik over een drempel ga of binnen een woonwijk zonder goed wegdek dan kraakt de auto links achter, zelf denk ik dat dit de rubbers zijn, omdat het een soort 'langzame' kraak is. Ik heb op linksachter even flink wat kracht gezet en dan veert de auto normaal terug op zijn plek dus ik denk niet dat het de schokdempers zijn.
Verder heeft de auto volgens mij een klein lekkage op de achterbank (rechts bij de kofferbak) dit heeft de vorige eigenaar volgens mij nooit gemerkt omdat die 'm altijd heeft binnen gestald, nu ben ik ook begonnen met de garage leegmaken zodat ik 'm ook netjes kan stallen, wat is jullie advies hierover?
Dan nog het laatste mankement dat ik gemerkt heb: de ruitenwisser sproeier werkt niet en de ruitenwissers zelf haperen een beetje waardoor de ruitenwisser geen snelle vloeiende beweging maakt, nu ben ik nogmaals echt een leek op het autogebied dus ik hoor graag jullie adviezen en tips!
Voor de liefhebbers kan ik vanmiddag wat foto's op het forum zitten want naar mijn mening heb ik een heel mooi exemplaar!

Gr, Daniel