Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1
    Ingeschreven
    28/06/2015
    Locatie
    Hoofddorp/Bergen op Zoom
    Berichten
    127

    924 1983 | Tachometer uitelkaar halen?

    924 people,

    Mijn toerenteller werkt de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb nu op connector gemeten en 5 draden krijgen 13,5V en de groene signaal draad 6,5V en loopt mee op met het toerental. Dit gemeten terwijl de meter aangesloten was en gaf geen uitslag, af en toe heel zielig naar de 200 en terug...

    Ben er vrij zeker van dat het in de teller ligt, toch? Heeft iemand enig idee of dit te demonteren is en na te kijken is zonder enige speciale tools? Ik vermoed slecht contact want na drempels leeft ie weer even... tot de volgende komt.


  2. #2
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1983 | Tachometer uitelkaar halen?

    Waar heb je dat gemeten welke connector ( toeren teller heeft er maar 3 ) heb je soms op de ontsteking module gemeten links voor bij de koplamp ?
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #3
    Ingeschreven
    28/06/2015
    Locatie
    Hoofddorp/Bergen op Zoom
    Berichten
    127

    Re: 924 1983 | Tachometer uitelkaar halen?

    De connector direct op mijn toerenteller heeft er bij mij 6, waarvan er 4 door de teller gebruikt worden, buitenste 2 zit niks op. IMG_5349.JPG
    Mvg,
    Vincenzo

    Porsche 924 2.0 1983
    Boeing 737-800 Mechanic


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1983 | Tachometer uitelkaar halen?

    Ok ik dacht je de andere uitvoering had.
    Repareren dat zal niet meevallen of het moet een los of slecht contact zijn in de meter behuizing.
    ik denk zelf dat je beter een goede gebruikte er in kunt zetten als dat niet goed is moet je het in de bedrading gaan zoeken en dat is minder leuk.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •