Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: odenhartogh

  1. #1
    Ingeschreven
    22/05/2017
    Berichten
    7

    odenhartogh

    Stel je voor
    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Olaf, 36 jaar en al een aantal jaren in het bezit van een 924. Helaas kon ik er lange tijd niet mee rijden omdat ik hem niet apk klaar kon krijgen door een wat matige gezondheid. Nu de spaarpot maar eens leeggehaald en het belangrijkste werk door een garagebedrijf laten doen zodat hij in ieder geval weer de weg op kon (na 11 jaar niks doen). Nu kan ik eindelijk de 924 gebruiken waar hij voor gemaakt is...rijden! Er bleven na de apk nog wat kleine mankementen over die ik nu zelf probeer op te lossen op de dagen dat het gaat. Het leek mij handig om me hier aan te melden om eens te zien wat er leeft in de 924 wereld en misschien wat tips and tricks te horen bij bepaalde technische zaken en wellicht ook te kunnen geven.
    Helaas kan ik geen foto toevoegen aangezien ik geen computer of laptop heb en alles met de telefoon doe,maar hierbij een omschrijving: De 924 is van 1980, origineel wit,maar (jammergenoeg) nu in two-tone gespoten, bovenzijde wit, onderzijde antraciet. Interieur is volledig zwart kunstleer, stoelen, achterbank, hemel en deurpanelen. Ik heb er nu Ats Teledials onder zitten, omdat deze makkelijk schoon te houden zijn. Ik heb de Turbo look velgen op het schap, naast nog een set standaard lichtmetaal dus ik kan nog eens wat wisselen


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Hey odenhartogh, bedankt voor het voorstellen! Veel plezier


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: odenhartogh

    Mooi man! Veel plezier met je 924. Moet er nog veel gebeuren?
    Project 924....and nice driving


  4. #4
    Ingeschreven
    28/06/2015
    Locatie
    Hoofddorp/Bergen op Zoom
    Berichten
    127

    Re: odenhartogh

    Welkom!!
    Mvg,
    Vincenzo

    Porsche 924 2.0 1983
    Boeing 737-800 Mechanic


  5. #5
    Ingeschreven
    22/05/2017
    Berichten
    7

    Re: odenhartogh

    Hallo Ronald,
    Het zijn nog wat kleine dingen zoals een kleine beschadiging aan de rechter voorzijde die ooit lelijk is gerepareerd, een rotte plek in de reservewielbak en het bekende af en toe slecht warm aanslaan. Maar alles op zijn tijd.


  6. #6
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: odenhartogh

    Mooi! En t weer gaat ook de goede kant op! Succes en veel rijplezier


  7. #7
    Ingeschreven
    22/05/2017
    Berichten
    7

    Re: odenhartogh

    Bedankt! Sleutelen is inderdaad met dit weer beter te doen, mijn garage staat helaas al te vol met fietsen etc zodat daar klussen niet echt meer mogelijk is. Laatst op een zonnige dag ook al wat "oude" problemen opgelost, zoals het vervangen van het elektrische deel van het contactslot (en verwijderen van al het gepruts van een vorige eigenaar: startknop en een heleboel slechte kabelverbindingen) en de oliedruksensor vervangen. Toch wel fijn als je iets van je oliedruk kan zien (of het ontbreken daarvan), rij je toch net iets meer ontspannen


  8. #8
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: odenhartogh

    Klinkt goed!


  9. #9
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: odenhartogh

    Welkom in het 924 walhalla


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #10
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: odenhartogh

    Welkom Olaf! Ben benieuwd naar je project.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •