Stel je voor
Hallow! Ik ben Dennis en ben sinds kort trotse bezitten van een rode 924 uit '83 met 105.000 op de teller.
Mijn vrouw en ik waren al jaren aan het speculeren over een 3de auto (heb nog een Toledo uit '06 en een Grande Punto (allebei verbouwd) (en een zeer tolerante vrouw!). Het moest een oldtimer worden wegens de lage vaste lasten en het model moest ons allebei wat doen. Het moest ook weer niet te zeldzaam zijn, wegens het verkrijgen van onderdelen en ook de prijzen daarvan. Daarnaast hou ik van pure rijeigenschappen en er moest ook plek zijn voor 2 kleine kindjes. Had eerst niet naar de Porsche gekeken, omdat ik dacht dat die te duur zou zijn, maar hij viel toch binnen budget (enigszins) (of eigenlijk niet, maar we waren al verkocht!).
Mechanisch, elektrisch, motorisch en roestistisch is ie in orde (denk ik), maar het interieur kan wat aandacht gebruiken en de lak is niet alles. Het gaat een mooi-weer-auto worden en ik wil hem de komende jaren zo mooi mogelijk maken en dan na 20 jaar voor 50.000 Euro verkopen!