Pagina 3 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 55
  1. #21
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Verzekering van je 924

    Ik neem aan dat het niet zo snel zal lopen met die kilometerheffing.
    De definitieve invoering is voorlopig weer even opgeschoven; maar de k.m.-heffing is zeker niet van de baan (leuk woordspeling ); geloof me een dergelijke regeling komt er. En als we dan ook nog gewoon een stukje wegenbelasting blijven betalen en je bedenkt dat we met accijns op benzine eigenlijk al gewoon k.m.-heffing betalen (straks dus dubbel!)....

    als je van auto's of motoren oid houdt, en je hebt (nog) geen kinderen, dan zit je hier helemaal verkeerd.
    You're damn right, Coen. Maar ook als werkende ouders, of überhaubt als werkende wordt je hier hard afgestraft. Maar goed, dit is wel erg off-topic. Moet iemand misschien maar een 'Verban de bende van Bos en Balkenende naar Birma'-topic voor oprichten... :grin:


  2. #22
    Ingeschreven
    03/02/2008
    Berichten
    171

    Re: Verzekering van je 924

    Er is ook zon site kwartjevankokterug.nu die petetie aantekenen tegen de (belachelijk) hoge accijnsen op benzine. 2 euro per liter, god alle mensen, waar gaat dit heen? en dan te beseffen dan de regering bijna een euro per liter alleen al accijnsen opstrijkt....


    pffff, ik wou dat benzine een euro de liter was man..... Dan kon ik het teminste weer betalen om mn auto ook te gebruiken.... En dan heb ik nog een relatief zuinige auto (1 op 14/15) en 1 die 95 wil zuipen


    maar goed, verzekeringen ging het over he


  3. #23

    Re: Verzekering van je 924

    Mooie site!
    Kan ik mooi naar iedereen die ik ken sturen :twisted:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  4. #24
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: Verzekering van je 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    Moet iemand misschien maar een 'Verban de bende van Bos en Balkenende naar Birma'-topic voor oprichten...
    Goed idee... Met mooie voorstellen hoe we het zo snel mogelijk voor elkaar kunnen krijgen etc... En waarom het echt een goed idee is om ze te deporteren. :grin:
    Ik kijk er naar uit... 8)

    (Petitie getekend, maar met 65526 schiet het nog niet echt op) :wink:


  5. #25
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Verzekering van je 924

    Weer een paar erbij. Paar collega's en ik hebben 'm (kwartje van Kok) ook getekend.


  6. #26

    Re: Verzekering van je 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Mooie site!
    Kan ik mooi naar iedereen die ik ken sturen :twisted:

    ik heb hem al 3 keer getekend ! met binnenhuize 3 bestaand email adressen. Mijn collega's heb ik ook al onder toezicht gemotiveerd om te tekenen. Of het helpt is vers 2............maar niet geschoten altijd mis.


    Bert


  7. #27
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Verzekering van je 924

    Heeft er trouwens iemand een vezekering via een club? Zo ja, welke? En is die club bij de FEHAC aangesloten? Hiervoor hanteren veel verzekeraars bij een oldtimerverzekering een voordeliger tarief, zie ik steeds weer.


  8. #28
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Verzekering van je 924

    Er is geen 924-club meer...

    Als die kilometerheffing erdoor komt en hij gaat ook gelden voor oldtimers, dan koop ik een snorfiets. Dat zit er sowieso aan te komen, ik sta meer stil dan ik rijd tegenwoordig.


  9. #29

    Re: Verzekering van je 924

    Die km-heffing moet gewoon niet gaan gelden voor oldtimers :evil:

    Als ze dat wel doen dan zullen ze zat oldtimerclubs op hun dak krijgen denk ik.
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  10. #30
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Verzekering van je 924

    En we weten: protesten maken indruk in Den Haag... niet.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •