Pagina 4 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 55
  1. #31

    Re: Verzekering van je 924

    Heeft iemand toevallig ervaring met NetPolis?

    http://www.netpolis.nl
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #32

    Re: Verzekering van je 924

    Ik had via arvid de tip gekregen om bij knmv te kijken.

    Had hem dus mooi 1 dag verzekerd ik denk heej dit is gewelig

    krijg ik een mail dat ik uit de verzekering ben gezet ivm mijn leeftijd en het type auto .

    Helaas de porsche dus maar op moeders naam gezet en classis motor verzekering aangevuld met classic auto .

    Alleen even nakijken of ik wel verzekerd ben als ik erin ga rijden.


  3. #33
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Verzekering van je 924

    ik als 20 jarige kon hem gewoon verzekeren bij REAAL 8)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #34
    Ingeschreven
    22/11/2008
    Berichten
    45

    Re: Verzekering van je 924

    1 uur voordat ik mijn auto op ga halen, even melden bij mijn (tot toen) huidige verzekering.

    Hmmm, raar, zei de stem aan de andere kant van de lijn, even een moment, ik kom dit kenteken niet tegen in onze bestanden, zo terug......
    Binnen 20 seconden inderdaad de stem weer, bedankt voor het wachten en dit merk verzekeren wij niet.
    WAAAAAAAAAAAT!!!!!!! Julie hebben bij deze de bullshitprijs van de maand van mij, ben !@#$^^@!%@#!^^ al meer dan 15 jaar met twee voertuigen bij jullie verzekerd en dan dit ding niet willen verzekeren alleen omdat het Porsche op zijn hol heeft staan, 30 jaar oud, delft het onderspit tegen ieder boeren turbodiesel, die lopen !#$^%$@$ nog sneller.... GELUL, DE GROETEN!! EN DIE ANDERE TWEE AUTO'S KUN JE OOK OP JE PENS SCHRIJVEN BIJ JULIE GAAN ZE ER UIT.
    (benepen stemmetje andere kant) da's jammer, kan er niks aan doe...... NOU IK WEL, DE GROETEN!

    In no time een andere verzekering, man lacht zich wild om het verhaal en neemt hem in dekking :-D .
    Auf einer Brücke ziemlich hoch
    Hält ein Mann die Arme auf
    Da steht er nun und zügert noch
    Die Menschen strömen gleich zuhauf


  5. #35
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Verzekering van je 924

    alleen maar omdat het een sportwagen merk is, dat vind ik toch wel jammer er rijden toch ook auto's rond met meer Pk's van een merk dat ze wel verzekeren :mrgreen:
    Nederland is heel krom qwa regelgeving :|
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #36
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Verzekering van je 924

    Yup, als je als 18-jarige een snellere Golf TDI wilt verzekeren is dat geen probleem...


  7. #37

    Re: Verzekering van je 924

    Ik sta nu bij KNMV verzekerd met een classic volledig casco verzekering voor 12,60 p/mnd. Ben overigens 23, schadevrije jaren zijn niet van toepassing op classic.

    Ik moet wel nog m'n taxatierapport insturen.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  8. #38
    Ingeschreven
    15/08/2009
    Berichten
    16

    Re: Verzekering van je 924

    Denk ook ff aan de apk deze gasten noteren je KM stand ook.!!


  9. #39
    Ingeschreven
    29/02/2008
    Berichten
    202

    Re: Verzekering van je 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    Nederland is heel krom qwa regelgeving :|
    Heeft niets met regelgeving te maken hoor! Verzekeringsmaatschappijen kunnen zelf bepalen wat ze voor beleid hanteren. Kan ook wel begrijpen dat ze geen Porsche's willen. Over het algemeen zijn dat snelle en dure toch sportwagens.

    Ik bedoel maar, bij de Aldi kun je ook geen Kaviaar kopen... (toch?)

    En een 18 jarige betaald ook echt wel de hoofdprijs als hij een dikke TDI koopt.


  10. #40
    Ingeschreven
    31/05/2010
    Berichten
    28

    Unhappy Re: Verzekering van je 924

    beste forumcollega's!

    aangezien ik 20 jaar ben en belgie een k*tland is om een verzekering te krijgen heb ik dus een probleem.. de wagen waarmee ik mij nu mee verplaats is de volvo, maar de verzekering op naam van mijn ouders (probleem 1) bij de verzekeringen willen ze dat ik eigenlijk al een wagen heb staan bij de maatschappij ( een eerste wagen inschrijven en al direct gaan voor de goedkopere oldtimerverzekering, dat is verdacht voor die mannen)

    probleem dus! ik wel em gwn verzekerd zien zonder al te veel zever :Cry:

    BTW: heeft iemand ervaring met marsh verzekeringen? via de vlaamse oldtimerclub kan voor een heel goedkoop tarief de verzekering aangevraagd worden

    hopelijk krijg ik respons! nederlanders en belgen verenig u!

    greetz frak


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •