Pagina 5 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 55
  1. #41
    Ingeschreven
    07/07/2010
    Locatie
    Rotterdam e.o.
    Berichten
    208

    Re: Verzekering van je 924

    Sinds een paar dagen verzekerd via Orion-direct. Beperkt casco twv 2500,- (ook al zal dat wel nooit uitgekeerd worden) en een limiet van 7500km. En dat voor 106,-/maand.
    Eerst nog Centraal Beheer nagevraagd, omdat daar de andere verzerkeringen lopen, en dat zou zo'n 230,- worden!
    Nu heb ik de pech dat ik een jaar geleden ons Peugeotje aan de buurman had uitgeleend, die vervolgens een flinke schade reed tegen een Landrover oid... Daar gingen mijn schadevrije jaren...


  2. #42
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Verzekering van je 924

    poeh poeh, dat zijn bedragen..... Heb je een klassiekerverzekering aangevraagd? De mijne rijdt nog niet maar navraag bij mijn verzekering kwam op een bedrag van 150 pleuri per JAAR. Wel met 75% no-claim. Maar dan kom ik nog pas op €600 per jaar bruto voor mini-casco......
    bdw, je bent toch je hele bonus niet kwijt bij een aanrijding, eender hoe groot de schade was? :doh:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #43
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Verzekering van je 924

    Ik betaal 5 euro per maand voor WA klassiekerverzekering.


  4. #44
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Verzekering van je 924

    Ik betaalde 8 euro per maand zonder schade vrije jaren
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #45

    Re: Verzekering van je 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaddieN Bekijk Berichten
    Sinds een paar dagen verzekerd via Orion-direct. Beperkt casco twv 2500,- (ook al zal dat wel nooit uitgekeerd worden) en een limiet van 7500km. En dat voor 106,-/maand.
    Eerst nog Centraal Beheer nagevraagd, omdat daar de andere verzerkeringen lopen, en dat zou zo'n 230,- worden!
    Nu heb ik de pech dat ik een jaar geleden ons Peugeotje aan de buurman had uitgeleend, die vervolgens een flinke schade reed tegen een Landrover oid... Daar gingen mijn schadevrije jaren...
    auto laten taxeren ,
    en dan tegen taxatiewaarde All-risk verzekeren.

    voorbeeld.
    mijn 968 is getaxeerd op 21.500,= euro.
    en ik betaal 350,= euro per jaar aan premie,voor volledig all-risk.

    mijn vorig 944 was getaxeerd op 7500,= euro.
    en daar betaalde ik 230,= euro per jaar voor volledig all-risk.


  6. #46
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Verzekering van je 924

    Mijn 924 is verzekerd bij Interpolis voor €9,26 per maand. (WA)
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  7. #47
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Verzekering van je 924

    Kon dat niet 2 cent goedkoper
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #48
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Verzekering van je 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    Kon dat niet 2 cent goedkoper
    Was ook mijn eerste vraag. :heh:
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  9. #49
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Verzekering van je 924

    Haha :-)

    het was wel moeilijk om de verzekering rond te krijgen trouwens

    Ik kocht op me 18e me eerste 924 en het koste me een maand om de verzekering rond te krijgen
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  10. #50
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Verzeoering vmn je 92(

    _olgens mij had jk wel ekn beetjm geluk, moeder belde waar zij haar auto heeft verzekerd maar die begonnen er niet aan als ik er in reed.
    online nog gekeken later maar Yat gingook nie, risic‡ niet alnvaardb%ar of i5ts.
    maaò een collega verkoper regelde ook verzekeringen voor de klanten die een auto kocht en hij heeft ook gevraagt wat het voor mij zou kosteþ.

    ondertussen {s de tu€sen peróoon ovezgenomen¨en van Ferzekeraar verhuist omdat het duurder zou gaan worden maar betaal nog steeds ongeveer 60 euro voor WA +
    dus het was uiteindelijk binnenzeen paap dagen êeregeld&kon ik íet een verust hhrd de 9º4 ophalen en naar huis rijden
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •