Allen,

Ik doe het niet graag maar ik wil via deze weg een waarschuwing uit doet m.b.t. Autodoc. Voor wie het niet weet Autodoc is een Duitse webwinkel voor auto onderdelen. Ze werken onder vele namen in verschillen de landen. bijvoorbeeld www.auto-onderdelen24.nl of www.buycarparts.co.uk Voor elk land is er wel een variant.

Goedpunt: ze leveren tegen gunstige prijzen.
Slechtpunt: Als er iets mis is met het product mag je door een nachtmerrie van een klanten-.

Zo heb ik zelf een Bosal einddemper bestelden en kreeg een Walker opgestuurd. Prijsverschil circa 140 Euro. Heeft 3 maand geduurd voordat ik mijn geld terug kreeg. NB heeft tientallen mails gekost en zelfs een geschillen commissie ingeschakeld.
Maar goed kan een keer gebeuren zou je denken. Nu heb ik 2 brandstofpomp relais bij ze besteld en ontvangen. Helaas is er eentje kapot, en het hele circus begint weer opnieuw. Nogmaals als ze leveren wat je hebt besteld en het is niet kapot, prima bedrijf. Maar helaas is mijn ervaring en van vele andere slecht Zie onder andere www.trustpilot.com