Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25
  1. #1
    Ingeschreven
    25/10/2011
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    8

    Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Hallo,

    Nadat ik heb gezocht op marktplaats, ebay en andere websites probeer ik hier te vinden wat ik zoek. Ik zoek buitenspiegels die op de eerdere 924 modellen zaten, dit zijn de kunststoffen spiegels die wel wat op die van een Golf MK1 lijken. De Porsche sloperij in Zeeland had ze niet, net zoals Stuttgardparts (pimpmyporsche).

    Ik hoop dat iemand van jullie nog een paar heeft liggen.

    In de bijlage een voorbeeld. IMG_9708.JPG

    Groeten


  2. #2

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Geachte,

    Troost je. Ik ben al heel lang op zoek naar een linkse, gezien mijn 76 er origineel maar 1 heeft. Deze stukken zijn zo goed als onvindbaar jammer genoeg ...

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  3. #3
    Ingeschreven
    25/10/2011
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    8

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Goedenavond,

    Oei... In beide deuren heb ik wel gaten zitten voor een spiegel.. Zijn er ook 'universele' spiegels te krijgen die op de 924 passen?

    Groeten


  4. #4

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Geachte,

    Ik weet niet wat er juist mogelijk was in de jaren '70. Misschien waren 2 spiegels optioneel? Of waren de eerste standaard 1 spiegel, en later 2 spiegels. Ikzelf heb een aftermarket spiegletje zitten dat periode correct is en vrij goed gelijkt op het origineel. 1 nadeel, aan snelheden boven de 120 heeft het de neiging om toe te klappen.

    Enkele welen geleden zag ik via Daan een sloper staan ergens in Luxemburg dacht ik die de juiste spiegel had zitten. Ik heb toen een mail gestuurd, maar nooit antwoord gekregen. De vraagprijs was 350 voor de volledige auto. Ik heb best wel veel over voor zo'n spiegeltje in goeie staat, maar ik heb geen volledige auto nodig.

    Binnenkort maak ik nog eens mooie foto's. Dan kan je duidelijk die van mij zien.

    Veel succes met je zoektocht.

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  5. #5
    Ingeschreven
    25/10/2011
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    8

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Goedenavond,

    Ik zag net je eigen bericht, mooie 924! Die van mij lijkt er erg veel op, onderstaand enkele foto's.
    Bedankt voor je tip en ik zal mijn zoektocht voortzetten!

    Met vriendelijke groet,
    Wouter20170709_201736126_iOS.jpg20170709_201745656_iOS.jpg20170710_113001407_iOS.jpg


  6. #6

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Wouter,

    Haha, precies of ik naar het tweelingzusje van de mijne kijk =D Super! Welk jaar is ie? Ook volledig zwart leatherette interieur?

    Prachtige auto! Zo tijdloos in dat grijs ...

    Prettige avond toegewenst,
    Jeroen


  7. #7
    Ingeschreven
    12/06/2016
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    68

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Wauw wat een plaatje. Als antwoordt op je vraag. rechter spiegel was optie. Evenals de velgen met zwart hart.
    zoekende:
    Voormalig: Porsche 924 1979 Mexico beige


  8. #8

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Frank,

    Ik leer opnieuw bij, ik dacht dat de velgen gewoon zelf zijn bijgewerkt 'om er beter uit te zien'. Goed om weten =D

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  9. #9
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Ik heb nog een set liggen, ze liggen in de opslag ik zal ze binnenkort even opzoeken
    937 racer


  10. #10

    Re: Gevraagd: Spiegels L+R, bouwjaar '76 t/m '79

    Het is Wouter zijn topic, dus stel maar voor aan hem =) Mocht hij afhaken, contacteer je mij dan? Thx!

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •