Resultaten 1 tot 10 van de 23

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    21/10/2016
    Berichten
    79

    924 1977 | Dashboardverlichting werkt niet

    Een paar dagen geleden tot de conclusie gekomen dat mijn dashboardverlichting het niet doet. Hij heeft het nooit gedaan, maar heb 4 maanden terug mijn dashboard (km-teller, toerenteller en alle lampjes) laten reviseren. Ik was in de veronderstelling dat ie het nu wel zou doen, maar 's avonds werd het schemerig en bij het aandoen van de lampen werd het dashboard niet verlicht.

    Nu zei Johann dat het wellicht de zekering zou kunnen zijn. Ik heb vandaag eens gekeken maar ik heb nog nooit zulke zekeringen gezien, dit is duidelijk van voor mijn tijd dat ik wel eens wat aan auto's sleutelde. Hoe kun je bij deze witte dingen zien of de zekering kapot is? En hoe werkt die zekering eigenlijk? Het lijkt een kunststof ovalen ding, met daaroverheen een geleider. Ik heb werkelijk geen idee. Daarbij weet ik ook niet welke zekering degene zou zijn van de dashboardverlichting, ik heb het idee nummer 6 maar is er iemand die het weet?

    Alvast bedankt voor de dummy-uitleg over hoe wat waar mbt deze zekeringen.

    Voor de goede orde, zekering 5 heb ik er even uitgehaald ten tijde vandaag foto
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door mbembe; 06/08/2017 om 13:45.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •