Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1
    Ingeschreven
    21/10/2016
    Berichten
    79

    924 | Achterklep springt open

    Tijdens het rijden springt de achterklep met regelmaat open. Toen ik de auto kocht was 1 gasveer losgemaakt. Toen ik deze weer vastzette sprong de klep open tijdens het rijden. Toen begreep ik waarom ie losgemaakt was. Dus ook maar weer losgemaakt. Vorige week nieuwe gasveren binnen gekregen en gemonteerd. Hij springt nog steeds open.

    Vorige zondag 'rondjes rond de kerk' gereden met gereedschap bij me. Telkens wanneer hij opensprong gestopt, de sluitpennnen verder uit- of ingedraaid maar na 1,5 uur springt ie nog steeds open. Ik maar weer 1 gasveer losgemaakt. Nu gaat tijdens het rijden de ander nog wel open maar schiet niet de hele klep open.

    Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik weer het nl niet meer


  2. #2
    Ingeschreven
    13/10/2014
    Berichten
    58

    Re: 924 | Achterklep springt open

    de sluitpennen die versleten zijn.
    Ik heb dat probleem ook gehad en heb nieuwe sluitpennen gestoken, de oude waren wat schuin afgesleten.
    Alleen was de rubberhouder met draad (waar de sluitpennen inzitten) ook versleten en draaide hij zot in de houder.
    Als je dit voor hebt best ook nieuwe steken.


  3. #3
    Ingeschreven
    12/06/2016
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    68

    Re: 924 | Achterklep springt open

    Je zou ook de slotje iets kunnen lossen en naar binnen dan wel buiten bewegen. het enige wat bij mij uit eindelijk werkte waren twee nieuwe slotjes
    zoekende:
    Voormalig: Porsche 924 1979 Mexico beige


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •