Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Marcel964

  1. #1
    Ingeschreven
    28/08/2017
    Berichten
    3

    Marcel964

    Stel je voor
    Hoi allen,
    Hierbij stel ik mij even voor. Ik ben Marcel, 36 jaar met vriendin en 2 kinderen en zoals jullie aan mijn forumnaam al kunnen zien in het bezit van een Porsche 964.
    Recentelijk is helaas met daily driver ( golf gti) gestolen en ik ben nu op zoek naar een vervanger. Nu kwam ik op marktplaats een goudkleurige 924 tegen. Mijn vraag aan jullie kennen jullie deze auto? En zouden jullie deze mij kunnen aanraden? Ik ga er dagelijks in rijden ( slechts 30 kilometer per dag).
    Hoor graag.

    Hierbij nog een foto van 964.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Welkom op ons gezellige forum!


  3. #3
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Marcel964

    Welkom, mooie 911!
    937 racer


  4. #4

    Re: Marcel964

    Welkom =)

    Ja man, dikke 964. Prachtig kleur. Correcte velgen en spiegels, zie je niet vaak. Juist nog oranje pinkers, en hij is perfect (voor mij toch).

    Tja, een 924 als daily ... het is mogelijk ja al kan je van tijd tot tijd wel de gekende 924 problemen ervaren. Ook mag je een flink budget aan de kant zetten om het beestje te drinken te geven

    Waarom niet gewoon de 964 als daily? Is toch wel de ultieme rijdersauto, gemaakt om veel km's te doen.

    In ieder geval welkom =)

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  5. #5
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Marcel964

    Dag Marcel,

    Welkom hier! Mooie 964 idd. De goudkleurige ben ik niet mee bekend.
    Maar voor een daily driver zou ik in ieder geval de onderhoudshistorie goed checken.

    Met groet,

    Ronald
    Project 924....and nice driving


  6. #6
    Ingeschreven
    28/08/2017
    Berichten
    3

    Re: Marcel964

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen Pauwels Bekijk Berichten
    Welkom =)

    Ja man, dikke 964. Prachtig kleur. Correcte velgen en spiegels, zie je niet vaak. Juist nog oranje pinkers, en hij is perfect (voor mij toch).

    Tja, een 924 als daily ... het is mogelijk ja al kan je van tijd tot tijd wel de gekende 924 problemen ervaren. Ook mag je een flink budget aan de kant zetten om het beestje te drinken te geven

    Waarom niet gewoon de 964 als daily? Is toch wel de ultieme rijdersauto, gemaakt om veel km's te doen.

    In ieder geval welkom =)

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels
    De oranje pinkers zijn er vorige maand toevallig opgekomen.
    Het verbruik vind ik niet zo'n probleem. De golf gti (320 pk) lustte ook aardig wat.
    Ik rijd maar 30 kilometer per dag dus dat is veel te weinig. Voordat de 911 goed warm is staat ie alweer geparkeerd.


  7. #7

    Re: Marcel964

    Marcel,

    Magnifiek! Is dat het originele kleur? Wat is de naam van dat kleur?

    Zoals eerder aangehaald onder jouw topic: Goed controleren voor onderhoudshistoriek etc ... De 924 is nu eenmaal een van de goedkoopste Porsches, maar als het kwalijk wil kan ie toch vrij prijzig uitvallen hoor

    Zou in ieder geval wel een machtig combo zijn met de 964, een combo waar ik zeker geen nee tegen zou zeggen

    Veel succes met de zoektocht!

    Met vriendelijke groeten,
    Jeroen Pauwels


  8. #8
    Ingeschreven
    28/08/2017
    Berichten
    3

    Re: Marcel964

    Jeroen, dank voor je positieve reactie.
    De kleur van de 964 is Tannengrun en is de originele kleur. Rijden er maar 2/3 van in Nederland in deze kleur.
    Zal even nagaan hoe de 924 verder onderhouden is.


  9. #9
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: Marcel964

    Welkom Marcel. Fraaie 964!
    Ik heb een 924S en dat is zoals je waarschijnlijk weet een beetje een vreemde eend in de 924 wereld. De laatste 3 jaar is ze met pensioen en mag als hobby auto door het leven. Daarvoor een jaar of vier als daily gebruikt. Dat kan maar valt niet altijd mee.
    Vergelijk het niet met een modernere golf oid. Bij een auto van deze leeftijd is er altijd iets kapot of zit er iets aan te komen. Bij een hobby auto geen probleem, bij een auto waar je van op aan moet kunnen ligt dat anders. Dan moet er regelmatig gerepareerd worden en als je daar zelf geen gelegenheid voor hebt en moet uitbesteden dan moet er ruim budget en alternatief vervoer zijn. Het kan lang goed gaan maar er komt een moment dat het kapot gaat.
    Niets ten nadele van de 924 maar de S heeft met zijn 944 techniek een modernere, elektronische inspuiting. Daar staat tegenover dat er een kritische distributie op zit en de onderdelen duurder zijn. Ik zou er goed over nadenken en ik zou het mezelf niet meer kunnen permitteren. Een 924, 924S of 944 die zo goed is om als daily in te zetten is waarschijnlijk aan de prijs en bovendien zou ik het zonde vinden om die vervolgens door de winter te trekken.
    924S '87


  10. #10
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Marcel964

    Welkom Marcel! Schitterende auto heb je. Succes met t vinden van een goede 924!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •